Spring naar bijdragen

even voorstellen Sbs


Singbluesilver

Aanbevolen berichten

Ach wat snap ik dat dubbele gevoel. Hebben je meiden waarschijnlijk ook. Nu ik er zo over denk is het misschien toch wel fijn dat ze in ieder geval zien dat hun moeder gewoon nog hun moeder is. Alleen huilt. Dan is de drempel maar weg wil eigenlijk zeggen. Maar is altijd gemakkelijk te zeggen vanaf een totaal andere plek en situatie. I know.

De AD hebben mij ooit uit een hele diepe depressie geholpen. Sterkte. ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn geweest. Ik stond stijf van de spanning van te voren maar het was heel fijn ze even vast te kunnen pakken. Ze mochten niet op de afdeling komen (te jong) maar in de kantine gezeten. Hadden een spelletje meegenomen. Dat brak het ijs wel wat. In het begin waren ze wat stil maar kwamen op een gegeven moment wel weer met leuke verhalen. Het was fijn. Wel vermoeiend, deed erg mijn best niet te huilen. Maar blij dat ze mee wilden komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn.

 

Heftig allemaal.

Ik heb het een keer meegemaakt dat een collega werd opgenomen.

Totaal niet verwacht. Wat ik ervan geleerd heb is dat het voor haar enorm goed is geweest.

En 'dat het de beste kan overkomen'...ja weer zo'n cliché.

Ze heeft de hulp gekregen die ze nodig had, is na dat proces ook weer in werk en leven teruggekeerd.

We hebben het er vaak over kunnen hebben, en ik ben blij voor haar geweest dat het zo is gelopen.

Dat is ook hoe ze dat zelf kon zien, het was nodig, om het leven weer aan te kunnen.

Nee, liever niet, dat begrijp ik helemaal...maar als het nodig is.......

Ik hoop dat je het zo kunt gaan zien...op den duur.

 

Moed en wijsheid gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Sing, grote stappen ineens hee, begin van iets "nieuws", iet moois en goeds.....

hopen we natuurlijk!!!.

 

misschien makkelijk te zeggen nu, ik weet 't, maar hopelijk is dat iets waardoor je

dit als iets positiefs kan zien nu even

 

Je weet nu ook dat je goed zat met je gevoel(ens) de laatste tijd, dat is ook wat waard

toch?!!! Maakt het niet minder vervelend maar lijkt me fijn dat je daar toch op vertrouwen

kan, dat je jezelf toch aardig kent, en dat je daar in bevestigd word dus.

 

Ik vind het echt heel knap van je dat je dat je je zolang staande hebt weten te houden ten

koste van jezelf uiteindelijk maar nu is de tijd dus daar  om weer "even" wat tijd voornamelijk

voor jezelf te "nemen" èn krijgen!!!

Want je man en kids leven mee heb ik het idee en dat lijkt me ook heel natuurlijk..

 

En je hoeft niet alles alleen te kunnen en/of doen......

 

Heel veel sterkte en vertrouwen!!! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ging het inderdaad niet meer spirit. Dat weet ik ook wel. En ik probeer er op te vertrouwen dat het over een tijdje weer wat beter gaat voelen.

Mijn man liet nog weten dat het de kinderen mee was gevallen, ze hadden er ook tegenop gezien. Dus voor beide kanten was het inderdaad goed.

Dank voor jullie steun hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SBS, even je deaadje bij gelezen, na een druk weekend.

Wat goed dat je nu de tijd voor jezelf hebt en de juiste begeleiding en medicatie krijgt om uit je dal te komen! Zit natuurlijk niet mee maar ik lees al na een paar dagen dat er besef is voor de situatie bij je maar ook bij je gezin.

Topper dat je bent! Zet hem op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gesprek gehad met psychiater. De AD gaat misschien veranderen. Dat hoor ik nog vanavond. Verder nog wat erbij omdat ik de Gedachten trein niet stil krijg. Verder probeer ik hier wat te wennen en me er wat bij neer te leggen. Vind het niet makkelijk. Ik mis thuis maar ook weer niet. Beetje dubbel. De negatieve gedachten zijn er nog en ik zit hier nu wel veilig want mijn verstandelijke stemmetje zegt dat ik geen destructieve dingen moet doen. Zo even een wandelingetje maken (onder begeleiding). En dan hopenlijk een betere nacht. Op een dag. Op een dag wordt het beter.....Daar moet ik maar op vertrouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...