Spring naar bijdragen

even voorstellen Sbs


Singbluesilver

Aanbevolen berichten

knuffelt snap dat je daar niet wilt zijn, je niet zo wilt voelen. Maar lieve Sing, een opname betekent niet dat je mislukt bent, een opname betekent dat je onderweg bent en langzaam maar zeker de juiste route vindt en de goede hulptroepen om je heen verzamelt. Echt waar. Huilen, schreeuwen, boos zijn... het kan allemaal helpen nu. En het mag en kan nu op een plek waar je veilig bent. Denk aan je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn die knuffel.dank je. Het voelt hierzo eenzaam zo leeg in me. Ik heb 30 jaar niet gehuild en nu staan de sluizen wagenwijd open. Alleen maar. Ik weet dat ik het moet zien als een nieuw begin maar het voelt als falen en mislukt. Kinderen achtergelaten. Ik baal er zo van dat dit er voor nodig is. Dat het zo ver heeft moeten komen. Onbegrijpelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

❤ hier ook jarenlang niet gehuild en nu breekt het er regelmatig gewoon uit, dwars erdoorheen. Geen vergelijk natuurlijk, maar het is wat het is. En wat Quinn zegt: je verzamelt de juiste hulptroepen om je heen nu.

Je bent heel sterk anders had je het niet zo lang vol gehouden. Die kracht gaat je uiteindelijk nu helpen om verder te komen. Hier doorheen te komen. ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man net geweest. Kinderen wilden nog niet mee. Zijn erg overstuur ervan. Man ook. Allemaal erg geschrokken. Inclusief mezelf. Mensen om ons heen gaan reageren. Ik vind het moeilijk. Vandaag starten met AD. Het is hier weekend verder gebeurt er niks. Rustig hier dus en dat is ook wel fijn. Niks doen. Beetje huilen, slapen en muziek luisteren. Man heeft spulletjes meegenomen ook wat foto's die snel neergezet. Lijkt het iets gezelliger.ik probeer positief te blijven/ worden maar het lukt nu nog even niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft ook niets. Ook niet positief te worden nu. Zou gemakkelijk zijn als dat 'hoppa' even kon. Maar dan zat je niet waar je zat nu. Je komt er wel. Daar ben ik van overtuigd. Tijd, tijd , tijd heb je nodig nu. En vertrouwen dat moet groeien. Heb je eerder AD geslikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 1 mazzel (schijnt) dat ik niet op de crisis terechtgekomen gekomen. Maar op een gesloten opname afdeling Stemmingen. Er was een plekje vrij en daar hebben ze me neergezet. Het is hier wat rustiger dan op de crisis schijnt. Dus dat vind ik wel fijn. Vandaag mijn eerste pb'er ontmoet. Was wel oké denk ik. Verder morgen weer een dag. Ik wil hier niet zijn eigenlijk maar weet wel dat het goed voor me zou kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...