Spring naar bijdragen

even voorstellen Sbs


Singbluesilver

Aanbevolen berichten

Even geslapen. Helpt toch ook wel weer wat voor de stemming.

Klopt inderdaad quinn. Ontsteking wordt nu bevochten door de antibiotica volgens die arts zou ik me over een paar dagen veel beter moeten voelen. Nou daar gaan we dan maar vanuit want ben wel helemaal klaar ermee.

Ik had echt nooit wat met mijn tanden LJ dus dit valt inderdaad even dubbel tegen. Maar we weten nu wat het is en het kan alleen maar beter worden.

Verder is het net zo'n beetje als je erachter komt dat je alcoholist bent. Reactie zoals een klein kind: iedereen kan drinken dus ik wil dat ook kunnen. En nu: iedereen kan alles eten en ik wil ook alles eten. Maargoed ik ga zo weer aan de aardappelpuree en Vla. Heerlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mhmmmm, aardappelpuree en vla! Lieverd, war vervelend. Als het goed is knapt het nu heel snel op. Bij de Hollandse eenheidsprijzen maatschappij is een blender to go in de aanbieding. Ik heb net smoothies gemaakt. Misschien ook wat voor jou. Maar misschien kun je morgen alweer wat eten. ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de 3 uur pillen en poeders scheelt echt moet ik zeggen. Heb zowaar de was opgevouwen en mijn mailbox opgeschoond. Dat was ook wel weer nodig. Voor de rest spookte er de hele tijd iets door mijn hoofd. Oh ja mijn moeder is jarig. Nou toch maar even gebeld dan. Mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan (sorry zijn niet zo close).

Verder moe erg moe. Dus zo even powernap want ondanks dat ik het heel spannend vindt ga ik vanavond naar een na meeting. En daar heb ik wel wat energie voor nodig denk ik. Geen excuses meer. Nu gewoon gaan. Maar eerst nog even slapen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet helemaal basta of deze vorm van de aa bij mij past. Maar misschien moet ik niet oordelen na 1x. Er zijn hier verder heel veel groepen dus keus genoeg. Aan de mensen lag het niet. Veel herkenning en voelde me wel heel welkom. Ik denk dat ik het rustig moet laten landen en verder moet onderzoeken of dit het is voor mij. Heb inderdaad wel behoefte aan contact met.... om 't zomaar te zeggen. Ik vind het hier op het forum ook wel fijn hoor. Maar om mensen face to face te spreken is toch anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als een blok geslapen vanmiddag maar wordt moe wakker. Zal er wel weer bij horen. Misschien gisteren wat te actief geweest.

Ik geef me er maar even aan over. Hoewel alles in huis me even irriteert. De rommel, de pubers. Heb al tegen ze gezegd dat ik mijn dag niet heb dus gewoon maar uit mijn buurt blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...