Quinn Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dank voor het zwaaien. Sterkte met vandaag. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2017 Dag een beetje doorgekomen?  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 19 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Drama die weekenden hier. Weinig te doen en dan schiet ik toch snel in de passieve depri houding. Ook gewoon te suf om hier te lezen en te schrijven.  Net gesprek gehad met pb'er.  Wat activiteiten bedacht voor vandaag voor de afleiding anders ga ik weer de hele dag in bed liggen. Zometeen wandelen e en daarna een boterkoek bakken en nog fitness of badmintonnen. En dan is het alweer eind van de middag en dan komt the family hier eten. Het klinkt weer als een plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Het klinkt in mijn oren zelfs wel als een fijn plan, sbs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Boterkoek, boterkoek, winkel hmmmh! Goed plan Sbs. laten ze je daar een hele dag in bed liggen als je dat wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Hoop dat het een beetje gezellig is met de kids. Â Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Fijne avond toegewenst met de kids!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 Hoe was het eten met elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 En morgen maandag: heb je door de week een voller programma? Houd je goed meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2017 SBS, ik wilde je lezen, maar geen energie meer. ik hou het niet bij. dus misschien eentonig, maar wel echt gemeend: stevige knuffel van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 20 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2017 (bewerkt) Hoe gaat ie vandaag Blue? 21 februari 2017 bewerkt door Bert1953 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Sing, gelukkig is het nog lang geen weekend. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 21 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2017 Sbs laat je weer wat van je horen als je zin en puf hebt? Hopelijk maak je het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2017 We denken aan je Silver  je wordt gemist!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2017 Die wilde ik ook net neerzetten:Â . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 26 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Hier even een update. Verbazingwekkend hoe snel de dagen voorbij kunnen gaan zonder ook maar het gevoel te hebben ook maar iets zinnigs te hebben gedaan. Alweer een week geleden dat ik hier schreef. Sorry maar weinig energie om hier te schrijven en lezen is al helemaal waardeloos. Heb een hele zware week gehad met afgelopen woensdag en donderdag als dieptepunt dat ik het echt niet meer zag zitten en het bijltje er bij neer wilde gooien.  Ik zag er echt geen gat meer in. Het gevoel dat dit nooit meer over gaat en dus enorm uitzichtloos is. Sindsdien andere medicatie erbij gekregen die de werking van de ad moet versnellen.  Zou binnen een paar dagen wat moeten doen en volgens mij begin ik het inderdaad ook te merken.  Nog zeer weinig suïcide gedachten en kan weer wat kleine lichtpuntjes zien. Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik niet op moet geven dat ik door moet zetten. Dat het echt wel weer beter wordt. Nu moeten de Gedachten dat ik MOET doorzetten nog worden ik WIL doorzetten!. Ik probeer weer positief te blijven.  Dat moet gewoon maar moeilijk is het wel. Tot later knuffel terug voor allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Hoi Blue. Fijn dat je hier weer schrijft en bedankt voor de knuffel. Stapje voor stapje rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Lieve SBS, gedichtje voor jou: Vanuit de dood heb ik gezien hoe schitterend het minste sprietje in een onmetelijk weiland dezelfde taak heeft als de mens: zich te richten naar het licht en 's nachts de duisternis te dulden en niet bang te zijn. Pieter Boskma  Ik vind dit zo prachtig en zo geldend voor ieder... en mij helpt het.... Sterkte en een knuf terug! huttula en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2017 Mooi Smart! Sterkte Silver smart en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Hallo Blue, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Lieve Blue, wat is het moeilijk om het bijtje er niet bij neer te gooien. Ik ben niet opgenomen, maar herken wel veel van wat je schrijft. Er is moet met een "t" en moed met een "d". Dat moeten met een t is niet fijn, voelt vaak niet goed, maar soms is het het enige wat je hebt en kunt. Ik wil ook graag van "het moeten" af, maar soms houdt het mij ook op de been. Dan is moeten soms gekoppeld aan moed. De moed der wanhoop? Maar oh, wat zou het fijn zijn als moeten niet meer hoeft en mogen en willen er voor in de plaats komen. Ik gun het je  Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2017 Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden