Momentum Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen Een lange dag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 goedemorgen Dagpact: Momentum Lars Roodborstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Lars Roodborstje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goede morgen Ik heb vannacht heerlijk GESLAPEN dat was ook voorwaarde voor verdere behandeling met stapjes voor uit komt het écht goed met mij moet nu douchen en zo tot later nancy, Sita2, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen frummers. Wat een heerlijk nieuws Albert. Inmiddels heb ik hier de koffie en thee klaar staan. Buiten is het rustig, bijna windstil en een heel zacht regentje. En overal schitterende kleuren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Zijn er heden ten dage nog steeds mensen die in een god geloven dan? Ja hoor Asterix, nog genoeg. En ook ik ben er één van.... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Kijk das nog eens fijn wakker worden, zo'n berichtje van Appie. Vandaag komt mijn jongste broer. Heeft 3 weken geleden 3 omleidingen gehad en nu gaat het zo goed met hem dat hij hier komt. Hier gaat het ook steeds wat beter. Het vrijwilligerswerk doet me goed. Hoop dat met medicatie en goed gebruik van de day-ledlamp, het de laatste keer is dat ik een winterdepressie krijg. Sita2, basta, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Wat zou dat heerlijk zijn Bol. Maar nu eerst een bakje extra sterk: En heeeeel fijne middag met jouw broer wens ik jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Ja lekker Von. Een sterk bakkie. Inderdaad zou het fijn zijn geen last meer te hebben. Tot nu toe voel ik nog niets van sombere gevoelens w.b. de winter en het tekort aan licht. Dus ik heb goeie hoop. Zeg moeten we je onderhand niet een vergoeding geven voor al die koffie die je al jaaaaaaren zet voor ons. Kost handen vol met geld. lady jane en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 De mooiste dingen in ons leven zijn onbetaalbaar Bol, de mooiste mensen ook Albert, wat mooi dat je nu al oogst! AlbertRemmo en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goeiemorgen. Poe...kort nachtje. Uitslapen lukt niet. Ga nog maar eens een bak koffie zetten. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen allemaal, Hier een waterig zonnetje en best fris, gaan champignons zoeken in het bos. ..hmmmmmm! Dagpact (mijn eerste!) Momentum Lars Roodborstje Nadia Sonnetje Moeps Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goede(hetmagnog)morgen. Het ziet er hier uit alsof er een bom is ontploft, blijkbaar heb ik vannacht bedacht de kast uit te ruimen. Top. Weet ik in elk geval wat ik vanmiddag kan gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Bolletje Wat een geweldig nieuws, heel fijn voor je Ik kon vanmorgen bijna niet eten van de spanning in de eetzaal, maar we hebben in de huiskamer ook wat brood en beleg dus daar zit ik nu maar even aan, en 12 uur weer lunch dus zal niet echt flauw gaan vallen denk ik. vanavond komen er dus twee buddy`s om me welkom te heten voor de behandelkliniek heel spannend allemaal. Ben echt heel blij dat ik hier mag zijn en mag meemaken en ondergaan, ben er zelfs dankbaar voor roken en eten later meer nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goedemorgen, middag allemaal, Bolletje wat fijn!! AR wat klink je positief! En Moeps veel succes met je eerste dagpact. Ik vind m'n dag ook spannend. Meestal drink op de eerste dag dag mijn man weg is best veel. Vandaag niet. Dagpact: Momentum Lars Roodborstje Nadia Sonnetje Moeps Sita AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 (bewerkt) Sita, heel veel sterkte. Bij weifel en twijfel: hier komen! (Wijfel of weifel...) 6 november 2016 bewerkt door basta Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Waarschijnlijk laatste keer voorlopig dat ik me meld, wees niet verdrietig, ik ben een hele goede weg ingegaan en die wil ik graag houden niet dat ik niet terug kom hoor maar aandacht is er nu alleen voor mezelf belangrijke zaken, regelt mijn zus, als daar zijn woning, financiën, en wat al niet meer heb mijn zus met Sowhat in contact gebracht zodat jullie via Sowhat mogen weten en kunnen weten hoe het met me gaat. Misschien kan ik vanavond nog even kijken naar de reacties hier op Nogmaals, ben dankbaar en blij dat ik dit mag meemaken en doen voor me zelf Liefs alvast voor allemaal Kyon, kruidenthee67, basta en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Ik wens je heel veel Kalmte, Moed en Wijsheid, AlbertRemmo! Het werkt als je eraan werkt! Groet en tot kijk. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Goed bezig Albert! You go man!! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Succes Albert en tot gauw! Heart AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Albert, sterke en succes! Het zal niet makkelijk zijn, maar leven als alcoholist is dat ook niet... Hoop dat je snel je pad vindt en het nuchtere leven gaat waarderen. Succes AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Heel veel succes AlbertRemmo. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 november 2016 Rapport Share Geplaatst 6 november 2016 Succes Albert!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden