Quinn Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Dank voor al het ijs en de bloem heb ik ook opgegeten. lady jane, Reacher, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 survivor met humor Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Nou vooruit, nog eentje dan... (overdrevende trap) Reacher, lady jane en Quinn reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2021 Daar heb ik wel even werk mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Lief van je @Cleo66. Het houdt even niet over, dus ik houd me beter stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2021 Altijd welkom. Het knapt vanzelf wel weer op hoor, soms is alles gewoon van die woorden die je hier niet teveel moet bezigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Soms vergeet je dat het je goed doet om je hoofd onder woorden te brengen, dat je ineens weer merkt dat je aan het verdrinken bent, tot iemand je uit de tent lokt (of lolt?) en je wel moet verwoorden. Ineens krijg je dan alles (nou ja, iets in elk geval) op een rijtje. Dus ik zou zeggen; ja, schrijf. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 dus ook butopmerkingen houden je bij de les even weg uit eigen spinsels ook zo probeer ik het maar te zien, voor mij telt soms dat als een manier op met ergernissen om te gaan Quinn en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 @lady jane echt opgefokt kwaad worden trekt me meestal wel uit de lethargie. Goed lachen ook, maar dat is moeilijker zomaar tegenaan te lopen. Alleen ben ik na flink kwaad momenteel gewoon erg moe. En dan loert lethargie weer op haar (?) kans. lady jane en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 jij nu op één dus take care Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Dat jij op één weet ik eigenlijk niet zo goed. Krijg juist verwijten dat ik dat veel te veel doe. Wat meer aandacht en tijd in anderen stoppen dus maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2021 Misschien is het niet zozeer jezelf of een ander op één zetten maar zit het er veel meer in om de verbinding te (blijven) zoeken met anderen. Als je dat kwijt raakt, die verbinding, dan resteert alleen de eenzaamheid. Voor alle betrokken partijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2021 Mezelf op één, betekent voor mij 'in verbinding met mijzelf'. Wat voel ik? Waar heb ik behoefte aan? Ik vind dat lastig. Want ben gewend 'het bij de ander te zoeken'. En ja, dat is ook 'verbinding', maar niet de verbinding die 'gezond' is. Voor mij en ook niet voor de ander. En soms wat afstand nemen. Best ingewikkeld allemaal...en ja, vermoeiend ook. Probeer het klein en concreet te houden, dat is wat mij helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 (bewerkt) . 12 april 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Speciaal voor jou! Een groentetaart in disguise! Gefeliciteerd met je 3 maanden!!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Gefeliciteerd Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Drie maanden: regel drie van het gedicht and see if I could not learn what it had to teach Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Hoe voelt deze mijlpaal? Valt het mee, valt het tegen? Allebei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Wauw, goed gedaan man! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden