Quinn Geplaatst 6 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 @Jannigje ja, vliegen. Naar de Verdeelde Staten van Paranoia. Ik zie ertegenop om er alleen heen te gaan en te verblijven, in principe tien dagen. Het werk an sich zal wel meevallen, als het ze echt niet bevalt, dan niet. Ook best, ben ik er vanaf. Het prestige is er voor mij allang af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 12 uur geleden zei Quinn: @Jannigje ja, vliegen. Naar de Verdeelde Staten van Paranoia. Ik zie ertegenop om er alleen heen te gaan en te verblijven, in principe tien dagen. Het werk an sich zal wel meevallen, als het ze echt niet bevalt, dan niet. Ook best, ben ik er vanaf. Het prestige is er voor mij allang af. Noooooooo! En mijn verlatingsangst dan? Oh wacht: daar heb je waarschijnlijk soms ook wel het internet. Ik snap waarom je totaal geen zin hebt. Heb je al een plan om nuchter te blijven? Vaste tijden om te facetimen, wat doe je als je werk binnenkomt, is er een fitnessruimte in je hotel met een boksbal.. etc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Jep, gewoon internet, WiFi included. Geen klagen over de accommodatie; alles wat ik wil en meer is er. Dat is het punt niet. Bellen vind ik een verschrikking, dus contact zal wel app en dat soort worden. En verder, ja, een plan. Eigenlijk zou een plan niet nodig moeten zijn. Gewoon doorgaan met niet drinken. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Op 6-11-2021 om 20:39 zei Quinn: Ik zie ertegenop om er alleen heen te gaan en te verblijven Daar kan ik me alles bij voorstellen. Vooral alleen eten vind ik akelig. Heb jij ook zo’n hekel aan bellen? Ik denk altijd dat ik de enige ben. Laatst drukte ik blijkbaar per ongeluk op een verkeerd icoontje, zag ik mijzelf opeens in beeld! FaceTime, vreselijk! Lees je graag? Boeken mee, muziek luisteren. Ach je weet het allemaal, daar gaat het ook helemaal niet om. Dat gevoel van binnen, daar zit het em in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2021 Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 (bewerkt) Hier nog een bellen hater, leve de app! En wat zijn we daar verwend mee he. Maar op verre reis zou ik nu ook niet (meer?) willen dus ik benijd je niet Quinn, maar ja duty calls sometimes. een plannetje maken kan geen kwaad soort van eerste hulp bij preventie pakket. Maar gelukkig neem je ons mee in je binnenzak♥ ps, misschien hoef je toch niet? Ik lees net dit in het nieuws; VS zetten Nederland op hoogste risiconiveau corona 9 november 2021 bewerkt door lady jane karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 november 2021 Rapport Share Geplaatst 9 november 2021 Bellen is zo'n overval. Ik houd er ook niet van. Voor mijn werk maak ik meestal een afspraak om te bellen. Dat maakt het makkelijker. Tien dagen is best lang. Hopelijk is er ook wat vertier, afleiding te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Op 9-11-2021 om 09:40 zei Lonster: Bellen is zo'n overval Precies! Dit is hoe ik het ook vaak ervaar. Wat fijn dat jij dit nu zo opschrijft, ik vind het namelijk nogal stom van mijzelf, maar ik ben dus niet alleen daarin. Wat ik ook erg vind is dat iemand zegt: ik belangrijk je wel even in het weekend. Vreselijk, ik ben me dan het hele weekend daarvan bewust. Oh, sorry @Quinn, dit is jouw draadje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Ik kom even een lichtje brengen, naast het lichtje dat @Jannigje is Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Nou ja, wat lief. Dank je wel. Ik wilde net jou een sturen om wat je vandaag hebt geschreven. Ik heb niet gereageerd, maar het houdt me wel bezig. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 @Cleo66 even niet geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2021 Rapport Share Geplaatst 11 november 2021 Hee @Quinn sterkte , cliché misschien maar hoop dat je, je toch weer snel wat sterker / beter voelt .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2021 Dank jullie voor de support. Maandag ga ik en het zal wel goed komen. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 @Quinn hopelijk ga je een goede tijd in the USA hebben , en een fijne vlucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2021 Rapport Share Geplaatst 14 november 2021 Piloten boven LA weten niet wat ze zien: 'Man in jetpack vliegt naast ons. (musketier op eenmansmissie) Bob en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Hé @Quinn, Ik wens jou een goede vlucht én een goed verblijf daar in het 'verre'. We denken aan je hoor. Als mijn kinderen voor heel lange tijd naar een ver land gingen gaf ik ze een Cristoffeltje mee, de beschermheilige van de reizigers. Ik geef jou nu een virtueel christoffeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2021 Rapport Share Geplaatst 15 november 2021 Maand acht én op reis to live so sturdily and Spartan-like as to put to rout all that was not life Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Even een snelle krabbel, ik ben er. Safe and sound. karin123, Yvonne, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Boterhammetje met oude kaas voor meneer. Moet er ook nog een Hollandsche molen bij? Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Thanks Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 @Artax natuurlijk, delen is prima. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Kan niet slapen. Deze hele reis is nog een stuk aangrijpender en moeilijker dan ik al had verwacht. Uiteindelijk levert het denk ik veel op, maar dat gaat tijd kosten. Qua werk loopt het prima en begint het oogsten al, maar persoonlijk is het nog een hel. Kun je teveel van jezelf vragen als het nog lukt om het te geven? Ook geen zin om de gebruikelijke afleiding te gaan zoeken. Dit is een duur en luxe hotel, met bijbehorend discrete mensen, dat is het punt niet. Maar ik heb er gewoon geen zin in. Het is zo tijdelijk en oppervlakkig. Het lost niks op. Ook al niet. Op Black Friday een paar gave kerstcadeaus gescoord, dat is wel succesvol. Ben benieuwd hoe het ontvangen wordt. Ach. Eigenlijk wil ik gewoon naar huis. Nog drie dagen. Artemis en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 6 uur geleden zei Quinn: Kun je teveel van jezelf vragen als het nog lukt om het te geven? Jazeker kan dat, volgens mij tenminste. We kunnen heel lang vanuit onze reserve doorgaan en ook geven. Dat weet ik uit eigen ervaring. Ik kreeg de rekening veel later pas gepresenteerd. Maar ja, ik negeerde alle signalen, jarenlang, omdat ik moest werken, moest dit…, moest dat etc. Ik zette mijzelf A.H.W. uit, mijn eigen grenzen, behoeftes ed telden niet, ik wist trouwens vaak niet eens meer wat die waren, dat voelde ik niet meer. .Ik hoop dat jij de signalen op tijd krijgt, dan is het nog de kunst om daar naar te handelen op een manier die goed voor jóu is, denk ik. Drie dagen, de laatste loodjes. Hou vol. Roosje41 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2021 Rapport Share Geplaatst 27 november 2021 Wat @Jannigjezegt. Ja. Houd vol @Quinn. Bijna naar huis… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden