Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Op 9-6-2018 om 16:33 zei Lars:

Diepe zucht hier. Zit weer eens in een periode dat ik wil drinken het niet uit mijn hoofd krijg. Hoe kan dit toch heb echt dagen dat ik er niet eens aan denk en dan opeens overvalt het me weer 

Dat zal je misschien nog wel vaker gebeuren. En dan nog? Als je eenmaal echt besloten hebt niet meer te willen drinken dan zet je zo'n opwelling van je af en ga je iets anders doen om je gedachten te verzetten. Ja, je kan ook in die gevoelens blijven zwelgen natuurlijk, maar dan wordt het waarschijnlijk alleen maar akeliger. Wat schiet je daar nou mee op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Nog steeds niet gedronken maar zat er niet ver van af. Elk nadeel heeft zijn voordeel kan de deur niet meer alleen uit dus ik zit ook behoorlijk save. Ik ga achteruit. Ik merk het ik voel het. Heb steeds minder controle over mijn lichaam. Heb last van mijn evenwicht en dat maakt onzeker. Het maakt me ook boos en ik heb veel last van stemming wisselingen. Ook hier op het forum. ALs iemand contsant bij wat ik zeg of het nu positief of negatief is altijd er op moet reageren dan knapt er iets. Leerpunt voor mij niet reageren erop. We gaan kijken of de dagbesteding uitgebreid kan worden eventueel in combinatie met revalidatie. Niet dat het beter zal worden maar wel kijken wat ik wel kan of eventueel met hulpmiddelen. Het blijven verzetten is vechten tegen mij zelf. Als ik nu met een rollator wel zekerder ga lopen en wel weer een stukje alleen kan lopen dan is het maar zo. En ach wie weet als het zover komt een scoot mobiel race sraks tegen @bolletje Ik moet plezier terug krijgen in het leven en als ik daar hulp bij nodig ben of hulpmiddelen dan is dat maar zo. Ik ga dit weekend naar mijn jongste dochter. Even de gedachten orderen en José heeft er ook wel wat kijk op. Naar zee mijn geliefde zee uitwaaien met de kop in de wind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je gauw een schoot krijgt kerel, dat is zo fijn.:heart:

Ik heb me er ook zo tegen verzet. "Dat ding hoort bij ouwe mensjes duvel op", Ook een rollator, maar je bent ineens veel mobieler en minder afhankelijk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker uitwaaien aan zee, heerlijk. Ik woon er vlakbij en dat uitwaaien doet mij altijd veel goeds. En ik hoop niet teveel gerageerd te hebben of je toch getriggerd te hebben. Als dat zo is spijt me dat oprecht, want ook hier puur belangstellend bedoeld. Ik wens je goede dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat gaat niet om jullie. Misschien maar beter beestje bij de naam noemen dat gaat om Bor. Als ik een reactie plaats en het is niet tegen haar gericht dan moet ze er altijd op reageren op een niet leuke manier. Gisteren ook weer wat weer een drama iemand nog wat leuks te vertellen. Maar ik ben zelf ook niet schoon te praten reageer dan ook altijd heftig op haar terug en dat moet ik niet doen. Gewoon laten gaan dat is beter 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Sowhat:

Lars,hebben al jouw klachten te maken met je werk en het werken met giftige lijm te maken?

Oftewel OPS (Organo Psycho Syndroom) ook wel schildersziekte genoemd.
Ben er zelf ook ooit op onderzocht ivm vergeetachtigheid, concentratieproblemen en zenuwuitval in schouder en arm.. gemene ziekte die het gevolg
is van langdurige blootstelling aan giftige oplosmiddelen..
Zou me niets verbazen, Lars.

Tja, die Sowhat. Dat ik daar nou zelf nooit aan gedacht heb. Nou ja, ik zei het al, vergeetachtigheid en zo...:unsure:

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik weet de dokter zegt alcohol schade. Nu even iets wat jullie allebei leuk vinden mijn dochter heeft een pup van 10 weken. Leuk maar wat een energie heeft dat beest. Morgen mag die voor het eerst mee naar de zee dat het maar net zo water gek mag worden als Djana 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar , waar is die pup???? Aaaargh Lars, wat voor soort? Ik.ben.jaloers... hondenpootjes ruiken zo lekker, puppy-oortjes zijn zo zacht, zo’n buikje. Lief.

weet je Lars, ik zat vanochtend op de fiets nog te denken, jij moest EN stoppen met drinken EN scheiden EN je lichamelijke beperkingen onder ogen zien, die steeds groter worden. Zie dat allemaal maar eens te accepteren en te KMW-en. Toch doe je dat stap-voor-stap. 

Geef jezelf de ruimte daarvoor. De tijd. :heart: Het is veel. ‘Slaat arm om Lars heen, futselt puppy uit zijn armen en gaat er zelf mee vandoor.....’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Lars, puppies zijn leuk en energiek. Die ene van ons is niet meer zo energiek maar nog steeds leuk na vijftien en een half jaar. Hoewel leuk natuurlijk
een relatief begrip is. Lief dekt de lading beter. Lief met een hoofdletter 'L'.... Die kleine van twee en een half is leuker. Maar net zo lief.
Och ja, en dan zie je foto's en filmpjes van toen die ouwe ook nog pup was... dondersteentjes zijn 't.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...