Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Op 13-6-2019 om 06:29 zei Nosferatu: Smaragd, je zegt gecontroleerd enkele glaasjes per week te drinken. Maar je ingekochte maandvoorraad was kennelijk zo groot dat je partner naar huis moest komen om hem af te voeren. Hoeveel had je in godsnaam in huis gehaald? Bij consumptie van enkele glaasjes per week, bestaat mijns inziens een maandvoorraad hoogstens uit 10 flesjes. Die had je toch zelf wel even door de gootsteen kunnen spoelen? Een vreemd verhaal is het. Wie bent u als ik vragen mag? Kijk en dit bedoel ik. Hoe slap en zwakker kun je het gaan krijgen om je oren.............Niet bij mij doen. Zo die grens is iig duidelijk. Ga niet tegen een anoniem zonder zich te voorstellen iemand aan posten. Dat heb ik zeker geleerd
Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Op 13-6-2019 om 12:33 zei bumperjim: Als ik tegen mn vrouw begin met "Je gaat het niet leuk vinden wat ik zeg, maar..." dan hebben we al slaande ruzie voor mn zin af is En dat was het meteen!!! Toen dacht ik O NEE. De verkeerde ingang idd. En Harp, zoals ik hem ken is echt een lief leuk persoon maar viel zo compleet verkeerd bij. Als mijn partner dit zegt, werkelijk dan hoeft hij al niets meer te zeggen...............Hij weet dat nu gelukkig. Ben een paar dagen weg en partner zei al een paar dagen geen internet. Echt de bush/veluwe en andere leuke dingen in. Ga mij er proberen aan te houden. Hij ging het mij niet verplichten en toen dacht ik ah........heb er zin in. Zo werkt dat bij. Bedankt en ook Harp. Meen ik echt. Ben er nog lang niet dat is wel zeker
Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Kabouter is weer levend. had hem al door. Mens sodemieter op met je toneelspel.
Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 10 minuten geleden zei Nosferatu: Smaragd, mag ik u eraan herinneren dat uw allereerste bijdrage ook nog anoniem was, en begon met de regel: 'Lieve Kabouter, ik ben een meelezer.' Soms is er kennelijk even geen tijd om je netjes voor te stellen. Maar ik ga er verder niet meer op in. Veel plezier in Drente! Ik citeer het voor je het gaat verwijderen. Bij jouw soort moet dit helaas
Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Wat heb jij veel mensen in de maling genomen en heel veel pijn gedaan. Schaam je dieper dan diep, wat moet jij hier nog??? Engste van het engste ben jij. Zelfs op meetings komen en doen alsof je terminaal ziek bent, al je kinderen overleden, je man. Schaamteloos was je en ja ik trapte er net in als de rest. Wat erg dat je op mij gaat reageren. Dacht je dat iedereen het vergeten was hier?
Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 En ik ga nu loslaten of valt mij dit als enige op???? Dat kan ook nog eens. Niet drinkend en dan nog meer para worden haha. Dit is gewoon te erg, voor de mensen die langer hier komen. Een posting van mij in het draadje van Kabouter quoten. Zal wel weer aan mij liggen haha.
Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Ik partner van Smaragd die gelukkig alles met mij deelt en heel goed bezig is. Ik ontvoer hem even voor een aantal dagen en wij gaan plezier hebben en ben erg blij dat hij op dit forum deelt. Daardoor gaat hij nu ook zo goed en dat wil ik ook zo houden, want is ook heel leuk voor mij. Ja hij wilde dat ik dit las, we hebben geen geheimen meer voor elkaar. Ontzettend moedig van hem dat hij mij vertelde alles voor een maand gehaald te hebben. Dat besloot hij vanuit een nuchter goed gevoel en de intenties. Voorheen had hij dit nooit gezegd. Betekent dat hij investeert in zelf en dus ook ons, hij laat mij weer toe. Ben ik zo blij mee. Wij zijn een paar dagen weg, dus geen reactie = niet perse dan ook een terugval. Ga even genieten met mijn topper. Bedankt dat hij zich mag en kan uiten hier. Bob en Sowhat reageerden hierop 2
Sowhat Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Veel plezier allebei in Drenthe. Smaragd reageerde hierop 1
Clare Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Heel veel plezier, ontspanning...lekker genieten van elkaar, lekker genieten van de natuur. Dikke knuffel voor jullie allebei. Smaragd reageerde hierop 1
Smaragd Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 15 juni 2019 Dank jullie wel, heerlijk een paar dagen genieten. Zo mooi daar en echt even tijd voor elkaar, moet dit meer doen. Fijne avond! bumperjim, Clare en Bob reageerden hierop 3
Smaragd Geplaatst 16 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 16 juni 2019 Eindelijk wat uitgerust. Gaan we meer doen er even uit. Heeft mij goed gedaan! En natuurlijk hield het mij wel bezig wat ik deelde en ook hoe ik er later er op reageerde. Nu kan ik meer met mildheid kijken ernaar en dat voelt beter. Ik schoot echt in de verdediging want ik voelde mij aangevallen. En heel naïef ook ervan uitgaand dat iedereen wel snapt wat ik dan nodig heb. En dat kan natuurlijk niet. Het is ook een autoriteits dingetje bij mij. Etty omschreef het precies zoals ik het voelde. Neemt niet weg dat ik wel mijn excuses wil aanbieden aan @Harp De posting kon ook vanuit bezorgdheid, gevoel van waarschuwen komen. En daar is idd niets mis mee. Sorry dat ik dat even niet kon zien op dat moment. Leerpunt voor mij.
Smaragd Geplaatst 27 juni 2019 Auteur Rapport Geplaatst 27 juni 2019 Hier gaat het goed. Hoe meer ritme en structuur(werkend en prive) ik heb. Hoe beter het gaat. Ik heb dat gewoon nodig. Jammer voor het out of the blues iets doen, spontaan iets maar gaan bedenken(zo was ik ooit). Dat werkt niet voor mij. Dus ik blijf het zo doen zoals ik het nu doe. Allemaal lijstjes/agenda en blijven plannen. Het is zoals het is en het werkt zolang je eraan blijft werken. En dat zal voor altijd voor mij gaan gelden. En dat geeft niet, is goed. Alles beter dan een terugval/crisis.
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Auteur Rapport Geplaatst 17 maart 2020 Heel erg om sommige dingen terug te lezen, maar is wat het is. Nu droog na mijn ic opname, wil het nu zelf ook blijven volhouden. Als dat niet lukt weer een opname. Titel van mijn draadje alleen, wat erg. Maar goed wil er nog wel voor blijven knokken, genoeg forummers die niet meer onder ons zijn, ook hierdoor. Moet en wil nu volhouden. nancy reageerde hierop 1
Myle Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Geplaatst 17 maart 2020 Kun je het zien als een vooruitgang juist? In plaats van erg? Ik lees iemand die knokt. Doorgaan want je weet wat je uiteindelijk beter bevalt. Wie ben ik om dit te zeggen, maar ik meen het wel.
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Auteur Rapport Geplaatst 17 maart 2020 (bewerkt) Schaam mij echt maar is wel het verloop van hoe het ging en gaat. Zou alles het liefst willen verwijderen. Ga ik niet doen, was zo en nog steeds soms. Kan het niet wegvagen. Zie ook namen van mensen die niet meer leven/actief zijn of gast zijn.. Kan er niet tegen maar goed. Het is zoals het was, is niet anders. Ga mezelf niet verwijderen idd. Djw lieverd. Heel confronterend om te lezen, maar ook leerzaam. 17 maart 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging nancy reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Geplaatst 17 maart 2020 Lieve Smaragd, elke dag dat je verder gaat met leven is een goede dag. Je doet het toch maar mooi. Het leven is ook niet makkelijk, maar in ieder geval een ietsiepietsie makkelijker zonder alcohol. Het leven mag geleefd worden met een invulling die je er zelf aan geeft. Neem de regie in eigen hand . Smaragd reageerde hierop 1
Myle Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Geplaatst 17 maart 2020 Ik snap je wel in het willen verwijderen en het toch niet doen. Je bent al een tijd langer hier maar in de relatief korte tijd dat ik hier nu ben heb ik me ook erg geschaamd voor dingen die ik heb gepost. Maar laten staan omdat ik dacht dat het misschien ooit wel waardevol kan zijn. Het lijkt me helemaal zwaar als je namen ziet van mensen die er nu niet meer zijn. Heftig. En zeker als je het proces van zo iemand hier misschien hebt kunnen volgen. Ik hoop dat je niet overmand raakt erdoor. Iedereen heeft zijn eigen weg af te leggen en ja, sommigen redden het niet tot herstel. Jij bent nu op de goede weg. Hou dat voor ogen. En ik juich je toe. (Of je mag ook best bedenken hoe ik hier in mijn eentje aan het klappen was voor oa. jou vanavond). Smaragd reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 18 maart 2020 Rapport Geplaatst 18 maart 2020 Vooruit kijken @Smaragd En als je over een tijd de motivatie kwijt bent dan kijk je terug hier en dan weet je weer oh ja, nooit meer terug.
Smaragd Geplaatst 30 mei 2020 Auteur Rapport Geplaatst 30 mei 2020 Zo naar om alles terug te lezen, maar het is wat het is! Bedankt @SanMiquel Geef zeker niet op, dat iig niet/nooit.
Lonster Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Geplaatst 31 mei 2020 12 uur geleden zei Smaragd: Geef zeker niet op, dat iig niet/nooit. Daar houden we je aan Smaragd. Smaragd reageerde hierop 1
Smaragd Geplaatst 3 juni 2020 Auteur Rapport Geplaatst 3 juni 2020 Bokst terug!!!!!!! Denk dat ik verliefd ben en nee niet op een vrouw, een man op de tuin. Een biseksuele man, wat maakt het mij uit. Ben vrijgezel, vreet hem op vandaag. Ga douchen en er zo naar toe. Zo een zin in hem. En ook zin in de tuin natuurlijk. Na mijn 15/16 e nooit meer verliefd geweest. Gun het mij:)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden