Spring naar bijdragen

Het lukt mij maar niet, binnen de perken houden is voor nu de enige optie.


Smaragd

Aanbevolen berichten

Dank jullie wel! Na de alcoholloze dag heb ik er zelf 1 achteraan geplakt. Dat voelde goed. Het gehele stramien van voor altijd stoppen benauwd me gewoon te veel.En dat is voornu even ook niet meer wat ik na streef.Dan gaat het mijn leven beheersen en dat is in mijn ogen net zo erg als elke dag doorzakken, het obsessieve. Voor nu gaat dit ritme goed. Als ik door schiet zal ik wel meteen moeten ingrijpen. Voor nu ben ik alcohol de baas en ben ik tevreden/rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
  • 1 month later...

Lees nu net mijn beginnend draadje weer terug hier. Niet altijd gemakkelijk om je/mezelf terug te lezen. Maar wat ben ik blij dat ik me toen heb aangemeld hier, denk echt dat ik er anders niet meer was geweest. Wat een verschil met toen en nu. Een afhankelijk vogeltje was ik toen en nu een trotse vogel!!! Bedankt nogmaals allemaal. Ga na 1 jaar droog toe, wie had dat ooit gedacht, hulpverlening had me al echt op gegeven en terecht, wat was ik hardleers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je draadje nu voor het eerst Smaragd, maar wouw!!! 8 maanden, door middel van dit forum. Respect!!! 

Hopelijk kan ik je dit na doen, maar ik zit morgen pas op een volle week.... duurt nog ff... 

Misschien kun je ff alle voordelen benoemen die je nu hebt ten opzichte van toen? Dat geeft mij (en misschien wel meer mensen hier) kracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tnx Lika en dingetje!

Een week is al een heel begin Dingetje!! Alles begint met een dag, week etc.

 

Paar voordelen voor mij:

Hoef niet meer te liegen.........

Slapen is echt slapen geen coma slapen/onrustig slapen etc.

Sta meer uitgerust op.

Zie er weer als 44 uit, som schatten ze me zelfs jonger haha

Meest belangrijke, verloochen mezelf niet meer dus mijn zelfvertrouwen heeft een enorme boost gekregen, kan slecht nieuws veel beter aan etc. Ook leuke dingen echter en intenser beleven. De verdoving is weg..was soms fijn maar ontnam me ook alles.

Blij mee :))

bewerkt door Smaragd
tikfoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...