Spring naar bijdragen

Het lukt mij maar niet, binnen de perken houden is voor nu de enige optie.


Smaragd

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei Smaragd:

Dat voelde ik al een beetje aan, weet niet waarom. Intuïtie.

Ben gay. Heb een relatie van 30 jaar achter de rug. Ben het monogame type. Relatie vorig jaar uitgemaakt, ging niet meer. Inmiddels is hij een paar maanden geleden overleden onverwachts.

In het verleden ook een angst- paniekstoornis. Maar die onder controle zolang ik maar niet ga bingen. 

Ik ben 47 dus heel oud en veel wijzer dan jij bent. Wie weet kunnen wij van elkaar leren.

Daarnaast ben ik erg ijdel en overgevoelig.

Ik laat de ander altijd voorgaan en dan is het goed voor mij en mag het mijn tijd zijn. Ik leer op dit /mede door dit forum om mijn eigen mening te hebben. Soms schiet ik daar in door. Het bekende vallen en opstaan.

Wat ben je druk en aanwezig!! Ik hou daar wel van.

Haha 47 jaar is idd wijzer dan ik ben. Ja ben ff druk,..is mn 4de dag, dan heb ik het zwaar. Dus dan maar typen op forum

hey maar kunnen jij en ik niet elkaars maatje zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Vocatus:

 

hey maar kunnen jij en ik niet elkaars maatje zijn?

Ik heb al een paar lieve maatjes. Mag ik er een dagje over nadenken?

Ik vind je soms erg dominant/aanwezig(waar ik heel erg van hou) maar dat is maar schijn en een cooping mechanisme. Althans dat denk ik, zit een groot stuk onzekerheid en verleden achter en snap dat zo goed. Ook erg kwetsbaar. ben je

Denk er 1 dagje over na en laat het je morgen weten. Wil dat niemand mij gaat claimen maar wel bij mij terecht kan indien nodig en andersom. Een maatje(s) hebben is voor mij heel belangrijk gebleken.

Hou nou deze 4e dag even vol en dan zien we dag 5 ook wel weer okay?

Je bent bovenal ook een lief oprecht mens, hou daar van. En graag ook tegen elkaar ingaan indien nodig, zo belangrijk.

Weet het antwoord al, laat je morgen weten.

Ga nu even eten en afsluiten, kijk later nog wel even.

Hoop dat je ook hebt gegeten of wat gaat eten. Moest zo lachen om die kaas die je liet vallen, je had mij kunnen zijn maar het is maar kaas!!!!!!! :D:P:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En bedankt, ik zal het niet melden, ben niet zoals jij @Roberto, je klinkt zelfs een beetje jaloers. Maar wat gemeen, dat wel. Maar goed mij krijg je niet zover. slaap je roes uit man. En ga uit mijn draadje weg, ik wil niks van jou en zeker geen maatjes met jou worden.  Ga weg uit MIJN draadje nu.

Types zoals jou negeer ik idd vanaf nu ja, mijn goed recht. Hou niet van jouw gedrag zonder dezelfde term eraan te geven zoals jij dat doet. wie denk je wel niet dat je bent??

En ik zou dat woord met B in meervoud zeker maar weghalen voordat de mods het zelf lezen en jij een ban hebt. Hou niet van bannen maar ga mij niet zo noemen. Je zit er compleet naast helaas.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou gewoon op, dat ben je niet, dat is niemand hier. Jij maakte mij daar ooit voor uit en dat ben ik totaal niet.

Ga nou normaal doen of gewoon slapen. Je roes uitslapen. Ik verdien dit echt niet en jij toch ook niet?, Niet doen bij mij.

Jij zoekt mij op, ik jou niet.

Doe normaal aub, wil niet dat je een ban krijgt, zo vals ik ben ik niet. Jij ook niet. Dus hou op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga nou gewoon in jouw eigen draadje tikken en haal de gemene veroordelende woorden eruit. Dan is er niks aan de hand. Kom op. Zie de moderator al online. Wil absoluut niet dat je een ban krijgt. Uit je maar niet zo, doe het in jouw eigen draadje. Morgen heb je spijt, jij hebt dit forum ook heel erg nodig en idd concentreer je niet alleen op anderen, juist ook op jezelf!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt @Bor snoeihard en keihard ben je dan, daar hou ik wel van en heb ik dan ook nodig. Auuuuu als ik er nog aan denk. Doet nog pijn maar huilend maken we het weer goed, hou van je mens:lips:

En laat het nu maar. Wil gewoon dat iedereen hier kan zijn maar kan niet continue mijn mond gaan houden. Alhoewel, moet het toch eens gaan leren grrrrrrrrrr Dat is weer mijn leerpunt. Nog 1 erbij :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En @Vocatus ja ik zou het eigenlijk wel graag willen met jou, om ook maatje te zijn. Een paar maatjes hebben is zeer fijn, kan jou ook helpen denk ik. Al is het soms om maar even van je af te praten, boos zijn, blij zijn, we gaan het wel zien. Heb 3 maatjes, jij kan er ook nog bij.

Stuur mij maar een prive bericht. Misschien goed voor berichten hier en whatsapp, kom echt niet elke dag op de koffie of jij bij mij maar voor het delen zou het wel goed zijn. Vind het altijd wel lastiger met mannen maar daarom denk ik dat het voor mij ook wel goed zou zijn. Stuur mij prive maar een bericht dan wisselen wij de rest uit. Ga wel straks/zo naar bed. Hoop dat je het droog hebt kunnen houden en if not dan ook zeggen tegen mij.

Ik sluit hem wel nuchter af. Niet gemakkelijk. Door gezeur krijg ik altijd trek maar goed het is gelukt.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Smaragd:

Ik heb al een paar lieve maatjes. Mag ik er een dagje over nadenken?

Ik vind je soms erg dominant/aanwezig(waar ik heel erg van hou) maar dat is maar schijn en een cooping mechanisme. Althans dat denk ik, zit een groot stuk onzekerheid en verleden achter en snap dat zo goed. Ook erg kwetsbaar. ben je

Denk er 1 dagje over na en laat het je morgen weten. Wil dat niemand mij gaat claimen maar wel bij mij terecht kan indien nodig en andersom. Een maatje(s) hebben is voor mij heel belangrijk gebleken.

Hou nou deze 4e dag even vol en dan zien we dag 5 ook wel weer okay?

Je bent bovenal ook een lief oprecht mens, hou daar van. En graag ook tegen elkaar ingaan indien nodig, zo belangrijk.

Weet het antwoord al, laat je morgen weten.

Ga nu even eten en afsluiten, kijk later nog wel even.

Hoop dat je ook hebt gegeten of wat gaat eten. Moest zo lachen om die kaas die je liet vallen, je had mij kunnen zijn maar het is maar kaas!!!!!!! :D:P:rose:

@Smaragd hey ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat roberto bedoelt,..maar * . Ik kan niet iedereen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ook balen en zeer vervelend.

Je kop leegmaken. In bed liggen, de bodyscan doe ik dan weleens, of een mindfulness oefening via Youtube zoek ik ze weleens op. En nuchter kan ik weer lezen , heb die concentratie. Drinkend niet nee.

Na een week niet drinken gaat het slapen echt beter, ws nog beter dan je zelf gaat willen, kom je je bed bijna niet uit en slaap je door wekkers heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Smaragd:

Is ook balen en zeer vervelend.

Je kop leegmaken. In bed liggen, de bodyscan doe ik dan weleens, of een mindfulness oefening via Youtube zoek ik ze weleens op. En nuchter kan ik weer lezen , heb die concentratie. Drinkend niet nee.

Na een week niet drinken gaat het slapen echt beter, ws nog beter dan je zelf gaat willen, kom je je bed bijna niet uit en slaap je door wekkers heen.

nu het laat is,...waarom ging die 30 jaar relatie uit? balen joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom? Dat kan en ga ik hier niet allemaal vertellen uitgebreid.

Laten we het erop houden dat ik hem moest loslaten omdat ik teveel van hem hield en hij van mij. Hij wilde mij redden en ik hem, dat werkt nooit natuurlijk. Achteraf voel ik mij schuldig omdat hij stierf. Hij kon niet meer tegen dit leven denk ik. En niet zonder mij. Gebroken hart. Letterlijk. Ik moest wel voor mijzelf kiezen. Anders was ik kapot gegaan.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu kan ik niet slapen, wel weer zo proberen, moet om 8 uur op.

Heb niet gedronken gelukkig en als ik dat wel had gedaan had ik het ook gezegd. Maak mij zorgen om iemand, te idioot voor woorden op een forum.

Goed kunnen janken net voel mij opgelucht. Katjes weer eten gegeven. Denk weleens dat ik te naief voor dit forum ben. daar moet ik wel wat mee gaan doen.

Moet mij niet zo een zorgen om mensen maken, dat zal ik toch eens moeten leren en dat betekent niet dat ik mensen niet meer mag en kan vertrouwen, zo lastig voor mij.

En ja ik mis C en ook dat mag en hoeft niet vervangen te worden door niets of niemand/iemand, geweldig mens was het ook soms/vaak. Mis hem en ga nu slapen na de slaapthee. Moet er echt om 9 uur staan, belangrijke afspraak en niet gedronken. Erg trots op. Kan dus wel. :moon:

bewerkt door Smaragd
toevoeging trots op mijzelf!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tikkend op mijn mobiel vanuit bed, een plan dat ik wil en nu ik nuchter wel kan uitvoeren, kan realiseren. Zijn kleine dingen maar toch ook weer groot  en heb er 5 dagen nu nog de tijd voor. Ik tik ze hier neer voor mijzelf.

-Ik ga de banken in de huiskamer anders neerzetten. Sowieso wil dat de setting daar anders gaat worden. Naar mijn idee en gevoel waar ik mij lekker bij voel zonder rekening te houden met de/een ander

-Een nieuwe krabpaal en ligmandjes voor de katten kopen

-Een ander haarkapsel, strak opgeschoren en vanop langer, misschien wel weer een kuif(je)

-Nieuwe kleding waaronder skinny spijkerbroeken, strakke shirts en wat nieuwe truien/vesten en nieuwe boxershorts en een paar andere dingen wb ondergoed die te intiem zijn om hier neer te tikken. 

-Nieuwe pannen

-Heel veel planten en bloemen in huis. Beetje jungle

-Nieuwe handdoeken en theedoeken

-Eigen verse kruiden gaan zaaien/kweken, nu gaat dat ook de tijd er weer voor worden

-Een nieuwe badjas.

-Een kleine gedenkplaats(vitrine voor C mijn ouders en alle verdere dierbare mensen die zijn overleden met foto's en dingen van hen erin, kleine dingen)

-Nieuw beddengoed naar mijn eigen smaak, moet zacht aanvoelen

-Balkon opnieuw inrichten.

-De Studeerkamer van C gaat een andere bestemming. inrichting krijgen. Wat weet ik nog niet maar het gaat het iets heel anders worden

Dit mag langer dan 5 dagen duren maar geeft mij wel een doel naast het werk, wil mij fijn voelen als ik thuis ben en kom en beslissen wat ik zelf wil doen.

Het begin is er nu nog het uitvoeren, beetje bij beetje maar kan 5 dagen vol gas gaan met haalbare dingen, dan kan ik er dingen van afvinken/doorstrepen.

Nieuw begin en dat verdien ik best wel.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor het reageren!!

Des ik weet het, ook hierin kan het alles of niets zijn en idd als het klaar is dan....... ? Daar ga ik mij ook op voorbereiden. Goed dat je het aangeeft. Jij weet ook hoe het werkt.

Vandaag een hele goede start gemaakt, wel op tijd gestopt, wilde maar doorgaan. Nu pas op de plaats, morgen verder. Heb er nog zin in ook. Dat is het fijne er ook aan. Zeker als je het begin al wat resultaat ziet. Ik weet waarvoor ik het doe. Voor mijzelf, dat verdien ik. En vind ik echt lastig om te zeggen/denken, maar is wel zo.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...