Sandro Geplaatst 2 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2020 @Bor jij zei laatst dat jaren 70 voornamelijk slecht was. Hier heb ik een topper: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2020 Nog meer jaren 70. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 @takeiteasy Trots op jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2020 Hallelujah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Iets heel anders, maar wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Ik kijk nooit langer dan een paar seconden naar dat soort dingen want dan ga ik door het lint van de jaloezie, maar echt indrukwekkend. Op die leeftijd doen de armpjes en handjes meestal nog niet precies wat je wil, en drummen is technisch gewoon lastig ook voor de meeste volwassenen. Hij tikt ook nog redelijk op het juiste moment. Poeh hee. Als t kind t zelf maar leuk blijft vinden hoop ik dan altijd. Als t leuk blijft dan kan je tot op hoge leeftijd gepassioneerd blijven drummen.... zie Chad Smith drummer van de Red Hot, mijn persoonlijke halfgod: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Disco! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 7 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2020 @takeiteasy Nog even volhouden, jij kan dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 Deze past perfect bij het onderwerp van de dagdraad van zojuist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 @Sandro ws nog voor jouw tijd maar toch:Disco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 @Smaragd toch ken ik die van Ottawan wel hoor! Zat even te denken welke discomuziek ik kan appreciëren. Ik vind Daft Punk wel heel fijn. Dat heeft disco invloeden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 (bewerkt) Hou ik ook van!! Ga ik opzoeken. Around the world of zoiets. Deze is keihard heel lekker om naar te luisteren idd. 11 mei 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging clip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 (bewerkt) Goed mooi nummer, voor mij heel erg disco toen, met een leuke clip erbij voor @Sandro/ hetero mannen Victoria secret models. 11 mei 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2020 Ok, nu is mijn disco tax wel bereikt Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 13 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2020 Lika en Sandro reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden