niks Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Niet voor gevoelige mensen, schelden op niveau. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Ik denk dat de moderator van dit liedje een zenuwtic krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 12 uur geleden zei Reacher: Ik denk dat de moderator van dit liedje een zenuwtic krijgt. Het is Kunst prachtstem trouwens hè? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Want daarom lady jane en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) div widget 20 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Keihard in de auto gisteren .. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) Dit is een live versie, ik bedoelde de volgende maar deze is te mooi om n iet te delen..... Zo aardige man, veel te jong overleden, mijn Appollo hem nog ontmoet en ik had toen al twee elpee's : Blueprint en Live in Europe 21 april 2021 bewerkt door Artemis aanvulling Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) Nu met tekst: Well I lost my shirt at a card game in which I never had a chanceWell I lost my shirt at a card game in which I never had a chanceThe deck was marked, the game was rigged,You could not tell at a glance.Well, Lost my job on the weekend and I was back out on the streetWell, I lost my job on the weekend and I was back out on the streetsNo way to get a dollar, but I spent it at the roulette wheelWell I walk on hot coals, sleep on a bed of nailsWalk on thin ice, skate on razor bladesGot my little girl beside me no matter what else fails.Well I spent it all down at the race trackAll the way my horsre led the fieldWell I spent it all down at the race trackAll the way my horse led the fieldBut it was a hoax, the mare was doped,A length to win she… Ode aan Rory https://nl.wikipedia.org/wiki/Rory_Gallagher 21 april 2021 bewerkt door Artemis met tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 (bewerkt) The original 23 april 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2021 Rapport Share Geplaatst 23 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 12 uur geleden zei Renaldo61: ik vind deze mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 of deze lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 3 minuten geleden zei Renaldo61: De stemmen verschillen veel. De stem van de zangeres van de Racoons is echt mooi. klopt, deze versie heb ik zelf gezongen met mijn band, vooral het gitaarwerk is hier ook heel mooi je hebt wel wat losgemaakt, ik zit met dikke grote grijns dit op mijn eigen draad te delen, wat een mooi begin van deze dag, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) deze dan @Renaldo61 hoewel mijn moeder in mijn jeugd niet dood was herkende ik mezelf direct toen dit nummer uitkwam in 1974 (lp 461 Ocean Boulevard) 25 april 2021 bewerkt door Artemis aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 2 minuten geleden zei Renaldo61: Dit is erg instrumentaal, blijkbaar hou jij daarvan? Mooi, ik onthou vooral stemmen. sorry, ik trek dit echt niet (houd helemaal niet van barbara...... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 ik ben hippie hè goed luisteren na wat hij zingt haddock en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 gelukkig niet, nu heb ik er ook nog wat aan bijzonder hoe teksten steeds anders kunnen raken soms thnx Artemis Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 goedemorgen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden