Spring naar bijdragen

Bij welke muziek hou jij het niet droog?


Jan40

Aanbevolen berichten

Voor mijn lieverd in de hemel, al geloofde hij daar niet in, ik voel je steeds moppie :lips:

Wat hebben wij hier heel close op gedanst, voel dat nog steeds. Je was een l...maar ook een beschermende lieverd.

Ga genieten daar boven, daar onder? Waar ben jij> ? Idioot. Jou in dit leven nooit zichtbaar zien maakt mij gek kan dat niet bevatten. Maar goed, het is wat het is. En als het niet gaat kom ik naar jou toe. Eerst de katten een goede plek geven. Je weet het! Daar ga ik voor en zou jij ook willen.

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging link
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Renaldo61:

@Smaragd Ik vrees dat ze me terug naar een kliniek gaan willen sturen. Ik kan daar niets gaan doen, daar is de ergste drug voor mij aanwezig. Sinds 2004 toch, besefte ik in de eerste kliniek verleden jaar. Voor dat jaar was het alleen maar alchohol. 

Je hebt ons toch??? Je kan het niet, is ook niet erg. Geef aan als je het nog kan wat je nodig hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen kunnen ruziën en samen kunnen lachen, dat is voor mij het belangrijkste in vriendschap.

Voor mijn islamitische broer en habibi Mahmoud, die mij vijfvoudig zondig vindt.
En mij probeert te redden, zodat ik later niet in de hel terecht kom. 
Dat is echte liefde en vriendschap. Ook al blijf ik vijfvoudig zondigen.
For the rest of my life, I will be with you.

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen kunnen ruziën en samen kunnen lachen, dat is voor mij het belangrijkste in vriendschap.
Dit jaar 25 jaar met mijn Indiase vriend. Vanwege corona is vliegen naar India nog niet mogelijk.

Swiebertje in India, heb ik misschien al eerder gedraaid hier.
Mera dil hai hindustani.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samen kunnen ruziën en samen kunnen lachen, dat is voor mij het belangrijkste in vriendschap.
Met mijn ex-masseur kon ik niet lachen, die vriendschap is mislukt.
Toch een liedje voor hem ook al gaat het over een prinses (rani) en niet over een prins op het witte paard.

Wel lekkere jonkies, maar dit liedje is niet bedoeld voor jou @Smaragd

 

 

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Robertoje kan het niet laten om mijn naam te noemen he??? :D

Ga ze beluisteren vanuit bed, ken de nummers natuurlijk niet en dan verder slapen. Zo brak voel ik mij. Zo onrustig bah. Slapen zal het ook wel niet worden maar goed ik moet niet zeuren. Beetje voorzichtig aan met die slappe wijn he jij. Blij dat je hier bent, weet niet waarom maar is wel zo.

Fijne avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...