Spring naar bijdragen

Bij welke muziek hou jij het niet droog?


Jan40

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
4 uur geleden zei Descartes33:

Ik las toevallig vanochtend dat hij is begonnen als tuinman/boswachter voordat hij succesvol werd. Dan heb je toch wel een perfect leven, eerst even lekker door het bos kuieren, dan een rockster worden, en rustig afbouwen met tuinieren..

Ja...maar ook hij heeft zijn pijn: kayleigh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Eergisteren (24-11) zouden we naar de Finse band Nightwish gaan, maar ja.... De grote C-pandemie/crisis.
Het had me natuurlijk wel leuk geleken, maar ik ben niet zo teleurgesteld als mijn vrouw. Zij is al Nightwish fan van het eerste uur, 1996 of '97.
Nog van ver voordat Floor Jansen er zangeres werd.
Ze had de kaartjes trouwens besteld, net voordat Floor Jansen hier in Nederland bij het grote publiek bekend werd door dat (in mijn ogen verschrikkelijke)
tranentrekprogramma "Beste Zangers".. Toen dát gebeurde werd er ineens een tweede concert georganiseerd. Nota bene een dag vóór het originele concert. :huh:
Ik vermoed dat bij dat tweede (chronologisch gezien het eerste) concert veel mensen aanwezig geweest zouden zijn die voor Floor Jansen kwamen.
Misschien niet zo vermoedend dat het om een symfonische heavy metal cq gothic metal band gaat.. De gezichten van die mensen zou ik wel graag
gezien hebben...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik wilde eens wat nieuws proberen, namelijk Sandro's top 40 selectie!

Nummertje(s) uit de huidige top 40 waarmee iets opmerkelijks is.

Te beginnen bij deze:

Aan het liedje wilde ik niet heel veel woorden vuil maken (best een grappig deuntje hoor, daar niet van, maar meer is het ook niet). Nee, ik wilde het hebben over de zangeres Mabel. Doet die je aan iemand denken? Hint, ze heeft een bekende moeder...

Ik zie de gelijkenis wel.

rs-183054-115315570.jpg

Juist, Neneh Cherry! Die kennen we natuurlijk nog van bijvoorbeeld Buffalo Stance en Manchild (ik heb het nog even uitgezocht, maar de baby in de clip is niet baby Mabel, dat was voor het verhaal te mooi geweest):

Ten slotte een nummer dat ook al een tijdje in de top40 staat:

Lekker nummertje vind ik. Goede beat, stem een tikje rauw. Uiterlijk lijkt geïnspireerd op de jonge Madonna, maar misschien heb ik het helemaal verkeerd.

Maar wat is het verhaal? Ook Miley heeft een "beroemde" ouder. Kennen we deze nog?

Top nummertje! (ahum...). In de clip zijn de vele vrouwelijke aanbidders te zien. Naar het schijnt werd er dan ook nogal veel damesondergoed het podium opgegooid tijdens optredens van vader Billy Ray. De jonge Miley zag daar wel brood in en verkocht de dames slipjes e.d. (of ze ze eerst ook waste is niet bekend). Afijn, Miley had dus al vrij snel door dat er geld te verdienen was met muziek!

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Mijn voormalig masseur wil binnen enkele jaren emigreren naar India of Suriname, hij twijfelt nog.
Een aantal maanden geleden heb ik bovenstaand liedje bijna continu gedraaid als ik in mijn tuintje bezig was.

Vanochtend kreeg ik een appje uit India met mijn favoriete song van Mukesh.
Met de tekst: uncle I miss you when I hear this song.
Zie hier onder.

Mijn schoenen zijn Japans, mijn pantalon is Engels, mijn rode hoed is Russisch, maar mijn hart is Indiaas.
Mera dil hai hindustani.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...