renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 27 minuten geleden zei Lonster1: Wat is een goed resultaat? In het tabelletje staat mijn startdatum dat ik ernstig met mijn dieet begon, mijn wekelijks gewicht en het gewicht waarnaar ik streef, als ik een gewicht op maandag 12 jan beneden de 120 kg heb als ik mijn psyhiater terug zie dan vind ik mijn doel geslaagd. Dan als zich dit voorzet ik op een jaar 20 kg verlies en dan zie ik wel verder. Lonster1 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat heeft een psychiater met je gewicht te maken? 🤔
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 21 minuten geleden zei bumperjim: Wat heeft een psychiater met je gewicht te maken? 🤔 Nog nooit van een verslaving gehoord? Ik denk dat sommige psychiaters zich met verslavingen bezighouden. Tenzij dat ik verkeerd geïnformeerd ben. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Juist ja. "Dagelijks gezwicht" kan je t dus noemen.
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei bumperjim: Juist ja. "Dagelijks gezwicht" kan je t dus noemen. Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp de mop of U antwoord niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden