Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
40 minuten geleden zei bumperjim:

Oh grappig, hier smaakt het nog steeds hetzelfde. Ik zou ook wat anders zoeken in dat geval.

Ik wil de pret niet bederven, maar voor zover ik weet wordt die zoute Parodontax sinds 2020 niet meer geproduceerd.

Geplaatst
45 minuten geleden zei Adri02:

Ik heb er 7 jaar gewoond, in die mooie oude binnenstad nog wel, maar de kans is tegenwoordig wel klein dat ik er nog ga sterven :D, al kom ik er elk jaar nog wel een keer, over de Noord aanvarend op het Groothoofd.

Dan maak je nog steeds een mooie kans hoor. Je moet de hoop niet meteen laten varen. Death by waterbus.

Maar ik had al een vermoeden. Sinds jij - lang geleden - hier vertelde je over het schilderij van Hart Nibbrig dat jij ooit frequent bezocht. 

Geplaatst
31 minuten geleden zei Oskar:

Ik wil de pret niet bederven, maar voor zover ik weet wordt die zoute Parodontax sinds 2020 niet meer geproduceerd.

ik ben duidelijk geen fijnproever🙃 misschien Jimbo ook niet? Als we maar tevreden zijn en geen tandvleesproblemen hebben.

Geplaatst
38 minuten geleden zei Oskar:

Dan maak je nog steeds een mooie kans hoor. Je moet de hoop niet meteen laten varen. Death by waterbus.

Maar ik had al een vermoeden. Sinds jij - lang geleden - hier vertelde je over het schilderij van Hart Nibbrig dat jij ooit frequent bezocht. 

Dat heb je goed onthouden: inderdaad, dat Algerijnse landschap!

Tja, het zou zomaar kunnen dat de Dood nog altijd geduldig op me wacht in Dordt. De verraderlijke drempel van het slijterijtje in de Gravenstraat zal me echter niet meer fataal worden: niet alleen heb ik niks meer te zoeken in een slijterij, maar dat duistere zaakje is ook al jaren op de fles; de slijter was zijn eigen beste klant. Andere gevaren kan ik me niet herinneren uit de Merwestad :D.

Geplaatst
57 minuten geleden zei Oskar:

Word ik nu gegaslight door jou of door Parodontax?? 🤣

Ik zal het de Stier wel vragen, dat is een supertaster.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...