Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen!

Vanmiddag gaan we onderhandelen met Carolina van de bouwmarkt, over de nieuwe garagedeuren. Dat kon wel eens leuk worden. Toen ze de eerste offerte maakte moesten alle dimensies natuurlijk bekeken worden. "Hoeveel rechte muur hebt u direkt naast de deur?" 15 cm. Nou dat werd dan een beetje krap want er was minstens 10 nodig. "Bij de andere deur heb ik maar 2 cm" zei ik toen en toen schoot ze in een lachstuip. "Oh, u zit hier gewoon even mn deuren uit te lachen" zei ik toen en toen moest ze nog harder lachen. Het was een erg leuk moment.

Ik creëer altijd graag een beetje relatie voordat ik ga onderhandelen, dan gaat het altijd beter 😜

We hebben afspraak om 18:00. Normaal is dan haar dag afgelopen maar speciaal voor ons blijft ze wat langer. Dat is dan wel weer nadelig voor ons, psychologies gezien. Misschien is ze beter in dit spel dan ik. Als we nou vanmiddag een doos chocolaatjes meenemen dan zitten wij weer gunstiger.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Goedemorgen. Inloggen ging nu weer goed. Gisteren weer een uiterst belabberde dag gehad.idem afgelopen nacht. Ik hoop dat het nu weer es bergopwaarts mag gaan. Ik zou vandaag een leuke afspraak hebben, maar dat gaat nog niet lukken. Dat regelmatig ( leuke) dingen moeten afzeggen frustreert me soms best wel. En het wordt ook niet altijd begrepen. En eigenlijk snap ik dat ook wel. Maar voor nu is het even niet anders. Wel weer gisteren de week aangetikt na de vervelende uitglijder. Dus nu op naar de dubbele cijfers.Ā 

DAGPACT:

Marjolijn.

Geplaatst

Goedemorgen allemaalĀ 

hier een mindere ochtend moet nuchter bloed prikken. Dat niet eten gaat prima maar die koffie missen šŸ™ˆšŸ˜šŸ˜“

vreselijk zo straks al bellen of ik eerder terecht kan wie weet.Ā 

succes met de deuren Ā @bumperjim

Geplaatst

Het katje vindt het nu ook even wat minder leuk zo. En daar kan ik me soms best een beetje schuldig om voelen. Uiteraard voor haar ook niet jofel als ik zoveel op bed lig. Maar wie weet vandaag opwaarts. We gaan ervoor.Ā 

Geplaatst

Straks een spelletje ,wat ik online besteld had, voor de kat in elkaar zetten. Wie weet word ik dan weer in genade aangenomen. šŸ˜‚šŸ™ˆ.

De eerste medicijnen weer naar binnen gewerkt en nog even rustig aan. En dan eens kijken wat de dag verder brngt. Fijne dag forummers.Ā 

Geplaatst (bewerkt)

Ik zou me naar je kat maar niet schuldig voelen, die slaapt zelf toch ook zowat de hele dag?

Als je de ene dag wel iets kunt dat je de andere dag niet kunt dan zorgt dat soms wel voor onbegrip bij mensen inderdaad, maar als mensen het na uitleg nóg niet willen begrijpen dan kunnen ze van mij de vinkedinges krijgen. Ik heb een buurvrouw die zegt: "ja, ik mankeer ook van alles maar ik zet wél door". Aaarch, dat verdraag ik echt niet.

bewerkt door Yana
Geplaatst
35 minuten geleden zei Yana:

Ik heb een buurvrouw die zegt: "ja, ik mankeer ook van alles maar ik zet wƩl door". Aaarch, dat verdraag ik echt niet.

Oh ja, DUS ik heb precies dezelfde ziekte als jij, maar het is geen ziekte want het verdwijnt als je "doorzet".

De domheid kent idd geen grenzen.

Geplaatst

Mogge. Geen plannen voor vandaag. Daarmee is de kans op een productieve dag bij mij het hoogst.

@Kaatjemama: mooie waterlelie ben je geworden. Zit daar ook een elfje in die als het maanlicht het water raakt begint te dansen?

Mooi vooruitzicht Jaantje: Ā de zee! Ik mis de zee altijd als ik hem een tijd niet heb gezien. Zoals nu. En hop, daar komt het eerste plan al šŸ™‚

Ik vind plannen het mooist als ze spontaan opborrelen. Nog voor het gedoe van dat je ze moet concretiseren. Zo heb ik eerder deze week het plan opgevat omĀ een keerĀ het Krijtlandpad te gaan lopen. Knapzak op en dan een paar dagen achter elkaar lopen. Heerlijk. Eigenlijk hoef je een plan niet eens uit te voeren om ervan te genieten. Maar dat ga ik in dit geval wel doen. Eens.

Geplaatst

Spelen jouw katten ook daadwerkelijk met speeltjes uit de winkel @Marjolijn? Mijn jongste zoon wilde altijd als ik in de dierenwinkel ben een speeltje voor onze katte meenemen, maar dat was elke keer een sof. Daar liepen ze even omheen als je geluk had en dat was het dan. Een pen daarentegen die op tafel ligt, of een kartonnen doos of een knikker van de kinderen: dat is uren pret.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...