Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
8 minuten geleden zei Musashi:

(Maar ik denk altijd dat jij me maar een hoogdravend en betweterig stom wicht moet vinden 🫠.)

Ja zeg. Ik hoop toch echt niet dat je dit serieus meent!!!

Geplaatst

@hub02 geen sorry. Ja, Quinn en jij zijn echt van die snelle jongens 😅. (Ik had eerst idd het @-je) vergeten. Dat had ik dan aangepast terwijl jij je bericht plaatste). Reactie nog altijd welkom hoor! 

Geplaatst
1 minuut geleden zei hub02:

Ja zeg. Ik hoop toch echt niet dat je dit serieus meent!!!

Jawel. Niet door iets dat jij persoonlijk hebt gezegd hoor. Ik ben nogal snel geïntimideerd door slimme mensen.

Geplaatst

Oe, snelle jongen, flatterend.

@hub02 er zijn betere dingen dan chips eten, maar het staat wel in mijn top tien. En iemand die beweert alle antwoorden te kennen of te kunnen geven, wantrouw ik per definitie.

20 minuten geleden zei Musashi:

Wat waren jouw interesses, hobbies of passies voor je jezelf in drank verloren bent? Zijn er dingen die je terug zou willen oppakken?

Het is ook in z'n algemeenheid een interessante vraag.

Geplaatst
Zojuist zei Musashi:

Jawel. Niet door iets dat jij persoonlijk hebt gezegd hoor. Ik ben nogal snel geïntimideerd door slimme mensen.

Ja verdorie, dit vind ik toch wel erg. Ik las jou altijd heel graag. Meer heb ik niet te zeggen, Vind het wel erg dat je dit zo opvat en mij zo ziet. 

Geplaatst
Zojuist zei hub02:

Ja verdorie, dit vind ik toch wel erg. Ik las jou altijd heel graag. Meer heb ik niet te zeggen, Vind het wel erg dat je dit zo opvat en mij zo ziet. 

Dan is het nu aan mij om sorry te zeggen want dat was ook echt niet mijn bedoeling! Het ligt echt aan mij en niet aan jou!!!

Geplaatst (bewerkt)
10 minuten geleden zei Quinn:

En iemand die beweert alle antwoorden te kennen of te kunnen geven, wantrouw ik per definitie.

Ja zeg snelle jongens! 😅 Dat is toch inderdaad de grote tragische paradox hè. Hoe meer je weet, hoe meer je beseft hoe weinig je weet. 
aanvulling: niet dat ik van mezelf vind dat ik veel weet dus. Het wordt hier wat ingewikkeld voor mij want dat was nog niet eens aan mij gericht. Duidelijk weer in overdrive. Dat was het dus weer voor vandaag voor mij. Ciao bellas!!!

bewerkt door Musashi
Geplaatst
Zojuist zei Musashi:

Dan is het nu aan mij om sorry te zeggen want dat was ook echt niet mijn bedoeling! Het ligt echt aan mij en niet aan jou!!!

Ik lees je heel graag, denk er vaak over na wat jij zegt. Ik ben niet "van die snelle jongens". Ik probeer af en toe wat te begrijpen. Ik doe dat op mijn manier, en soms komt dat blijkbaar niet goed over. Weet eigenlijk ook niet meer wat ik verder moet zeggen. 

Geplaatst (bewerkt)

Toch nog even proberen om @hub02 gerust te stellen. Jij komt heel goed over! Zo goed dat mijn eigen negatieve gedachtepatronen mij ‘daaronder’ plaatsen. (Dat is blijkbaar ook een typische trauma-respons) Daar kan jij dus echt niets aan doen! Dus ook niet proberen want dat hoeft echt niet! 
Maar wel een danku om mijn eigen negatieve gedachten tegen te spreken. Dat helpt mij! Echt! 🙏

bewerkt door Musashi
Geplaatst
5 minuten geleden zei Musashi:

Toch nog even proberen om @hub02 gerust te stellen. Jij komt heel goed over! Zo goed dat mijn eigen negatieve gedachtepatronen mij ‘daaronder’ plaatsen. (Dat is blijkbaar ook een typische trauma-respons) Daar kan jij dus echt niets aan doen! Dus ook niet proberen want dat hoeft echt niet! 
Maar wel een danku om mijn eigen negatieve gedachten tegen te spreken. Dat helpt mij! 🙏

Soms komen dingen verkeerd over. We schrijven dingen op een forum. We zitten niet tegenover elkaar en praten daarom niet als normale mensen. Ik schrijf dingen die misschien onaardig overkomen, maar die ik helemaal niet zo bedoel. Ik schreef onaardige dingen tegen mensen die, als ik ze zou ontmoeten, gewoon heel aardig zou vinden. Het gaat zoals het gaat hier. We vormen een mening over iemand, en die mening klopt voor geen zak, omdat we degene waar we boos op zijn niet eens kennen. En nu, ik sluit het niet eens uit dat jij me aardig zou vinden als je me zou kennen, en ik denk dat jou ook aardig zou vinden. We zijn vaak zo vlug met conclusies.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...