Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 leuke dingen de liefde is leuk 🥰 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Leuke dingen De liefde De boontjes van @Yana
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vanavond vroeg me man of ik mee een rondje ging rijden na het eten en een ijsje halen .Ken hem al vanaf dat ik 12 ben maar ook dat ijsje vanavond samen maakt me nog steeds erg blij 🥰 rapilos en Lika reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat klinkt ook lief @Kaatjemama. Waren jullie buurkinderen of zaten jullie bij elkaar in de klas?
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Op de zelfde school liefde op het eerste gezicht Reacher reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Net terug van Ajax: 4-1 Uitverkocht stadion. Geweldige sfeer. Plekje net boven F-side. Hele wedstrijd juichen, schreeuwen en met vlaggen zwaaien. Prachtig. Net de Reichsparteitage in Neurenberg. Rosee, Kaatjemama en Lika reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 Jane
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke dingen vandaag: de liefde tussen @Quinnen @Reacher❤️
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 Jane Mormel Over eten gesproken. Daarstraks tortilla gemaakt met pasta ipv aardappels en het viel beter mee als verwacht. Natuurlijk te veel gemaakt maar het voordeel is wel dat dit koud ook lekker is. Kaatjemama reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Was weer moeilijk bij mijn moeder. Ze heeft zo erg in de gaten dat ze niets meer weet. En ze vond het altijd prima als Ik weer wegging. Dapper zwaaien. Nu maakt het haar bedrukt. Ik ga met vakantie en vind het heel erg ingewikkeld. Dat was het niet leuke. Het leuke nu. Jongste die zelf een paar dagen weg is en ons bedelft onder foto’s. Ze belde net zelfs. Gezelligerd. Koffie gedronken met vriendin die een tijd in Iran zat en nu weer terug is. Je weet pas wat je mist als ze er niet is…. Heerlijk haar weer te zien! Oskar, IJsvogel en Rosee reageerden hierop 3
Jannigje Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 Jane Mormel Jannigje Niet leuk, akelig zelfs: erge toenemende pijn in mijn li heup (mijn goede dacht ik). Bij belasten, nu ook in rust en ‘s nachts. Morgen naar de fysio, di naar mijn eigen huisarts. Wel leuk: 2 lieve tuinmaatjes die me een knuffel kwamen brengen. IJsvogel reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Leuke dingen: nieuw woord geleerd, fijn gepraat met mijn zoon, gesport en gewandeld na het werk, niet gedronken... Ben alleen het nieuwe woord weer vergeten, goed verhaal🤭. Ik vraag het morgen na. Ik vind je m2 met boontjes een inspiratie @Yanadat heet levenslust
IJsvogel Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Oh, wat akelig @Jannigje, daar zit je niet op te wachten. Goed dat je meteen in actie komt, sterkte!
Jannigje Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden En lieve @Quinn en lieve @Reacher: mochten jullie liefde tevéél hebben dan wil ik jullie daar graag van af helpen: stuur maar door!!!! Blij, positief, vlinders, alles is welkom.
Jannigje Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Dankjewel @IJsvogel, nee daar zit ik niet op te wachten. Er brokkelt van alles af in mijn omgeving en activiteiten, niet fijn. Maar ik dacht steeds: ik kan nog lopen, fietsen, sporten! Maar nu kom ik nauwelijks de trap op en af. En ‘s nachts is heel naar. Ik heb nog Oxycodon van mijn laatste operatie, ik denk dat ik er vanavond een neem. Wat ik elke keer weer bijzonder vind is dat mijn prioriteiten weer meteen veranderd zijn. Want niet òf moeilijk kunnen zitten, lopen, staan en fietsen zijn toch wel eerste levensbehoeften. De rest is op slag minder belangrijk. Ik probeer niet bang te worden: ook dit gaat over (hoop ik) Wat zei @Oskarook alweer tegen @Yana, dat hij hoopte dat ze binnenkort weer zou dartelen? Mag ik wat van die hoop voor mijzelf nemen Oskar? IJsvogel reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden