Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen of goedenacht voor diegene die nog wakker zijn. Alvast een samenvatting voor zij die het wk volgen: Rosee, spirit, Mariposa en 3 anderen reageerden hierop 2 4
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers, allé pollekes... Ja, gerechtigheid dit keer Ik heb er niets van gezien, maar al wel over gelezen. Mooi! Een bakje om de dag te beginnen maar eerst. Fonny reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal Even een gebakje voor iedereen want vandaag ben ik jarig 🥳 En België jeeeh ben zeker voor hun aangezien we nu al 5 jaar een Belg in de fam hebben 😂heb helaas niets gezien. Zo maar even een samen vatting op zoeken . Kohtje reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeie morgen, Voor de eerste keer in m’n hele leven voetbaluitslag gecheckt bij het opstaan. Het moet niet gekker worden maar ik vind het stiekem wel echt heel leuk! En dan te bedenken dat dat eigenlijk nog niets met voetbal te maken heeft. Maar alles met gerechtigheid dat geschiedt en een machtige debiel die voor de hele wereld voor lul werd gezet. Hopelijk treedt hij nu dan af en kan de wereld terug herstellen van zijn roekeloos gedrag.. 😁 DAGPACT: Yvonne Musashi spirit en Rosee reageerden hierop 1 1
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Gelukkige verjaardag @Kaatjemama. Verwen jezelf en laat je maar eens goed verwennen vandaag! 🥳🥳🥳 Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Oei, dat ziet er heerlijk uit Kaatje. Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Na alle drukte van het afgelopen weekend denk ik dat je er een 'rustige', maar supergezellige dag van wilt maken Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dat klopt helemaal @Yvonnevandaag aleen even pizza maken met de kinderen op de bbq en me beste vriendin voor een theetje. En dat is genoeg na het weekend 😉
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Oja en moet morgen naar de verzekerings arts van uwv super zenuwachtig. 😓
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi renaldo61🐕
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Kaatjemama Gelukkige verjaardag Kaatjemama reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 41 minuten geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal Even een gebakje voor iedereen want vandaag ben ik jarig 🥳 En België jeeeh ben zeker voor hun aangezien we nu al 5 jaar een Belg in de fam hebben 😂heb helaas niets gezien. Zo maar even een samen vatting op zoeken . PROFICIAT!!!!!🌞 Kaatjemama reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 17 minuten geleden zei renaldo61: DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi renaldo61🐕 Fonny🌞
Maja Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hieperdepiep Hoera voor Kaatje!! Heb een fijne feestelijke dag💕 DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi renaldo61🐕 Fonny🌞 Maja Kaatjemama reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Van harte lieve @Kaatjemama!🎉 Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers Kaatje nu echt gefeliciflapstaart! En ook de Belgse fummers een felicitatie! Wij allemaal ook, want Trump en zn maatje hadden wel een lesje nodig. En voor ons Hollanders ook goed nieuws: spirit, Kaatjemama, Quinn en 4 anderen reageerden hierop 7
rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen allemaal, @Kaatjemama, van harte gefeliciteerd Drukke dag voor de boeg Kapper, meteen door naar de bio winkel om groenen en fruit pakket voor dochter te halen. fietsen naar dochter. Als een speer terug want afgesproken met wandel vriendin, die aankomt met de trein om 11.00 uur. Hoop dat ik het allemaal haal. spirit en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden gelukkig uitrusten in de kappersstoel dan maar @rapilos
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Gefeliciteerd @Kaatjemama! Fijne dag! 🥳
Kohtje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nou, @Kaatjemama, het forum heeft je volgens mij al meerdere keren jarig laten zijn, de afgelopen week, maar nu is het dan eindelijk zo ver: van harte gefeliciteerd. Mooie verjaardagsdatum, zeven - zeven.. Ben je dan ook nog uit '77 ? (hoef je niet te zeggen, hoor. Respect voor leeftijdloze vrouwen 😁)
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Van harte hoor @Kaatjemama ik wens je een leuke dag en een nieuwe voordeur. @Musashi speciaal voor jou: hup België! Wandeltherapie, wat een uitvinding. Legaal roken met de hulpverlening, pluspunt. DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi renaldo61🐕 Fonny🌞 Maja Quinn Musashi en spirit reageerden hierop 1 1
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Van harte gefeliciteerd met je verjaardag @Kaatjemama 💋 Net goed voor Trump. Onze zuiderburen hebben hem een flink poepie laten ruiken 💩 Gisterenavond een sliding gemaakt in de keuken. Er lag water bij de hondenbak dus ging flink onderuit. Plavuizen geven niet mee. Gelukkig niets gebroken. Was er alweer bang voor. Zag me alweer 3 maanden met m'n pootje omhoog zitten. Ondanks de hordeur en de vliegenlamp nog veel vliegen binnen. Snap er werkelijk niets meer van. Geen kruimels, alle.zoetwaar achter slot en grendel. Toch maar een spuitbus kopen. Ik weet het niet meer. Vanavond weer zwemmen met m'n zoon, dus nu maar even geen bamen gaan trekken in het zwembad. Maar even bedenken wat we gaan eten vanavond. Ik zat te denken aan goulash. Vanmiddag even naar de buurtsuper dus. De hond al flink uitgelaten. Die is lekker moe.
Lonster1 Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Vliegen komen niet op suiker af, maar op hondenvoer, rottend fruit, etensresten in de vuilnisbak. Wat een pech met die sliding. Veel gesport en gewandeld de laatste dagen, lastig om de energie een beetje goed te verdelen. Nu eerst mijn lekke band plakken en dan maar even op de bank met een kop thee en een luisterboek voordat ik weer verder aan de slag ga.
Kaatjemama Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Dank allemaal 😃👏 @Quinndat zou top zijn wacht nog op de werk lui dat ze bellen 😅 @Kohtjenee dat niet 😂had grappig geweest Been iets jonger 😜 succes @rapilosen veel plezier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden