lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Een hele goeiemooiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden https://sporza.be/nl/2026/07/05/eerste-telefoontje-zou-woensdag-al-gebeurd-zijn-meer-details-komen-naar-buiten-van-mogelijke-rol-die-donald-trump-speelde-in-zaak-balogun~1783272724938/ Er wordt dus vals gespeeld tegen mijn land.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 goedenmorgen Hoe gaat het @lady jane? het is weer maandag eigenlijk is het opruim dag voor mij hoe streng gaan we voor ons zelf zijn vandaag . zo’n geen zin 😝😜
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Fonny🌞 kaatje 🌺 goedenmorgen Hoe gaat het @lady jane? het is weer maandag eigenlijk is het opruim dag voor mij hoe streng gaan we voor ons zelf zijn vandaag . zo’n geen zin 😝😜 X
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Na alle drukte van het afgelopen weekend zit ik nu heerlijk kneuterig met mijn potje thee op het theelichtje de afgelopen dagen te overdenken. Straks rustig aan de slag. De schoolvakanties zijn begonnen hier, dan mag ik ook een tandje langzamer vind ik Maar eerst nog even een bakje. Lika reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 Fonny🌞 Yvonne
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen! Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 Fonny🌞 Yvonne Maja
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 19 minuten geleden zei Kaatjemama: Hoe gaat het @lady jan Eigenlijk een heel stuk beter dankjewel Kaatje. Ik ben uit mn luie relaxstoel naar een rechte harde stoel verhuisd en heb een wigvormig kussentje aangeschaft voor mijn stuitje. Zoals ik er nu over denk zijn die extreem hete dagen de pest geweest voor mijn rug, stuitje en houding. Gekombineerd met de zomerpauzes van volleybal, yoga en deels zwemmen is dat funest geweest. Dus de stoelen maar even zo houden, ik durf ze nog niet om te ruilen want dan zou ik mijn rug echt forceren. Die relaxstoel is zo zwaar dat er deuken in het vinyl eronder zitten. maar staat wel op mijn TV-kijk plek. Dus op den duur moet dat wel. En vanaf de andere kant van de kamer zie ik pas goed hoe lui ik die plek heb ingericht in de loop der jaren. Alles onder handbereik, dus weinig opstaan en lopen tussendoor, wat juist wel aangeraden wordt. Er valt dus nog flink veel te verbeteren hier. Maar eerst een saunadagje. Benieuwd wat jij gaat kiezen lui of verstandig?
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bumperjim mexico-engeland gekeken? Dat moet spectakel geweest zijn als ik het nieuws goed heb gelezen. En heeft Engeland mooi Mexico mooi uitgeschakeld, dus Frankrijk krijgt hen niet als tegenstander.
renaldo61 Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Volgens mij leest Trump teveel Asterix en vreest hij dat Belgen als dapperste aller Galiers onverslaanbaar zijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden