lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een hele goeiemooiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden https://sporza.be/nl/2026/07/05/eerste-telefoontje-zou-woensdag-al-gebeurd-zijn-meer-details-komen-naar-buiten-van-mogelijke-rol-die-donald-trump-speelde-in-zaak-balogun~1783272724938/ Er wordt dus vals gespeeld tegen mijn land.
Kaatjemama Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 goedenmorgen Hoe gaat het @lady jane? het is weer maandag eigenlijk is het opruim dag voor mij hoe streng gaan we voor ons zelf zijn vandaag . zo’n geen zin 😝😜
Fonny Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 4 minuten geleden zei Kaatjemama: Dagpact: renaldo61🐕 Fonny🌞 kaatje 🌺 goedenmorgen Hoe gaat het @lady jane? het is weer maandag eigenlijk is het opruim dag voor mij hoe streng gaan we voor ons zelf zijn vandaag . zo’n geen zin 😝😜 X
Yvonne Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Goedemorgen frummers, Na alle drukte van het afgelopen weekend zit ik nu heerlijk kneuterig met mijn potje thee op het theelichtje de afgelopen dagen te overdenken. Straks rustig aan de slag. De schoolvakanties zijn begonnen hier, dan mag ik ook een tandje langzamer vind ik Maar eerst nog even een bakje.
Yvonne Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 Fonny🌞 Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden