bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Mogge! Gisteravond erg veel trek, maar ik wou persé mountainbiken vanochtend vroeg, en echt geen zin in een bonkende kop van de hoge bloeddruk vanwege de alcohol. zo gezegd zo gedaan. Ik stond zwaar te twijfelen, vanwege te watm en verveling en alles en nog wat, meestal gaat het dan fout maar dat is helemaal geen noodlot 💪🏻💪🏻💪🏻👹 18 uur geleden bewerkt door bumperjim rosa45, spirit, Yana en 3 anderen reageerden hierop 6
lady jane Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden goeiemooiemorgen Jimbo en de andere frummers Mijn eerste echt klamme nacht gehad en onrustig door het onweer. Sjonge wat ging het tekeer zeg. Maar goed, alle beddegoed en bezwete kleding draaien nu in de machine, de deuren en ramen tegen elkaar open, maar er is geen zuchtje wind meer. Nou ja het idee van afkoelen alleen al is ook leuk.
bolletje Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goeie morgen allebei en de rest. Gisteren is er bij mij, zo'n 100mtr. vandaan iemand met z'n zatte kluters op een begraafplaats door de muur gereden. Tja had hij het berichtje van Bumperjim maar gelezen. Stomme ezel. Vannacht de rolluiken omhoog gedaan, en liggen kijken en luisteren naar het weerlicht en het onweer. Ik heb het nog nooit zo erg zien bliksemen. Het was eigenlijk constant licht. Prachtig. spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden spirit, Hadocque en Fonny reageerden hierop 3
Yana Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik vind het niet leuk om dat plaatje hierboven hier te zien. Goed gedaan Jimbo!
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen even koffie wat een onweer en hagel 😱bij onze buren is een dak van hun uitbouw kapot gegaan door de hagel.hiwr onze nieuwe uitbouw gelukkig oké manlief even bij de boot gekeken die is inorde gelukkig. Was heftig hier even. Zo even koffie drinken. Bij me moeder en boodschapjes doen voor vanmiddag op de boot gaan lekker een een eind varen met z’n 2 heerlijk. Super lekker @bumperjim goede keuze succes 🍀
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen frummers. Wat een ellendige nacht weer, wat een @#$weer. Op naar dag 'zoveel' met hitte. Lekker bakje om wat meer op gang te komen eerst maar Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 2 uur me in het zweet gewerkt. Dat onverwachte bezoek van de week confronteerde me toch wel. Als ik door haar ogen keek naar mijn bedoeninkje dan zou ik meteen het etiket hoarder op mezelf geplakt hebben. Maar in 2 uur is er slechts een heel klein begin gemaakt. Beter iets dan niets he. Nu alles weer potdicht en bij de ventilator ontbijten en uitpuffen. En straks naar de film met volleymaatje. Agatha's Almanak, een oude dame(91), die haar moestuin op een meditatieve manier onderhoudt en een zo ontzettend eigen karakter laat zien, dat ze in het voorfilmpje eerder, veel indruk maakte.
Etty Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen, Gisteravond naar Omaha geweest, sjonge. Kan ik niets over zeggen zonder te spoilen. In de foyer een kopje decaf was denk ik geen decaf, en na anderhalf jaar geen cafeine is dat niet handig. Na de film ben ik nog een stuk gaan fietsen over de hei, net voor het onweer. Ik viel pas om 4 uur in slaap, dat wordt dus een middagdutje. Agatha's almanak ga ik ook zien deze week @lady jane, die lijkt me ook heel fijn. Heb je hulp nodig bij het opruimen?
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) nee @Etty(lief bedacht hoor) de gene is te groot. En ik ben ermee begonnen nu, dus steeds een deel. Ik ben al jaren laks, maar na december ben ik het overzicht echt kwijt. Komt goed hoor. 13 uur geleden bewerkt door lady jane
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Hi. Vandaag komt mijn zoon en als hij er zin in heeft, gaan we zeilen. Slechte nacht, al een paar achter elkaar en wankele dagen. Monsters. Dagpact: Quinn bumperjim, spirit en lady jane reageerden hierop 3
rapilos Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden een hele goede morgen allemaal, Ook hier noodweer vannacht. Gisterenavond een lekker briesje van zee Had gedacht dat het nu wel lekker afgekoeld zou zijn. Maar nee hoor, nog steeds bloedheet, ook de slaapkamer blijft bijna 30 Enfin, we blijven hopen he
rosa45 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen allemaal Dagpact: Quinn Kaatje 🌺 Rosa
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden Gefietst 🥵🥵🥵 tis 32 graden. Heerlijk afgepeigerd. Morgen is het hier onweer, schijnt. lady jane en spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nou als t net zo heftig wordt als hier maak je borst maar nat dan Jimbo. Net rondgefietst en er is veel troep op de wegen. Dochter laat net een grote omgewaaide boom zien op haar fietspad bij de Maarsseveense Plassen. Bij ons is de bliksem in het spoor geslagen en NS heeft extra redenen/excuses om weer geen service te kunnen leveren. Dus geen strand maar de bios. bumperjim reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden O, @Ettyen @lady janedie film wil ik allebei ook zien. Ik heb vandaag op een veiling voor het goede doel een prachtig schilderij van een reiger weten te bemachtigen. Heel blij mee:-) Gisteren thuis Carmen en Lola gezien. Over twee Roma meisjes die verliefd worden op elkaar. Prachtige (al wat oudere) Spaanse film. Vandaag veel was weten weg te werken, maar er is nog steeds veel over…. Ik begin aan mijn laatste werkweek in mijn huidige baan. Het voelt steeds beter. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gezeild met mijn zoon en gepraat. Het is een warboel in m'n hoofd, maar elke dag is er weer èèn. Gewoon volhouden. Nachtpact. Jane kaatje🌺 Quinn Reacher en Kaatjemama reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact. Jane kaatje🌺 Quinn Reacher 🧡
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zo, het koelt eindelijk een heel klein beetje af, een heel klein beetje maar. Plakweer. Alles staat nu tegenover elkaar open, maar geen zuchtje wind helaas. En als het goed is vannacht geen regen en onweer, goeie genade wat ging het tekeer. Morgen heel vroeg van huis, dus ik duik lekker vroeg mijn bed in. Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact. Jane kaatje🌺 Quinn Reacher 🧡 Yvonne
Maja Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Nachtpact. Jane kaatje🌺 Quinn Reacher 🧡 Yvonne Maja
Jannigje Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Nachtpact. Jane kaatje🌺 Quinn Reacher 🧡 Yvonne Maja Jannigje Ik heb blijkbaar geluk, in mijn slaapkamer is het nu 26 ipv 30 graden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden