Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Mogge!

Gisteravond erg veel trek, maar ik wou persé mountainbiken vanochtend vroeg, en echt geen zin in een bonkende kop van de hoge bloeddruk vanwege de alcohol. 

zo gezegd zo gedaan. Ik stond zwaar te twijfelen, vanwege te watm en verveling en alles en nog wat, meestal gaat het dan fout maar dat is helemaal geen noodlot 💪🏻💪🏻💪🏻👹

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

goeiemooiemorgen Jimbo en de andere frummers
Mijn eerste echt klamme nacht gehad en onrustig door het onweer.
Sjonge wat ging het tekeer zeg. Maar goed, alle beddegoed en bezwete kleding
draaien nu in de machine, de deuren en ramen tegen elkaar open, maar er is geen
zuchtje wind meer. Nou ja het idee van afkoelen alleen al is ook leuk.

Geplaatst

Goeie morgen allebei en de rest.

Gisteren is er bij mij, zo'n 100mtr. vandaan iemand met z'n zatte kluters op een begraafplaats door de muur gereden. Tja had hij het berichtje van Bumperjim maar gelezen. Stomme ezel.

Vannacht de rolluiken omhoog gedaan, en liggen kijken en luisteren naar het weerlicht en het onweer. Ik heb het nog nooit zo erg zien bliksemen. Het was eigenlijk constant licht. Prachtig.

Geplaatst

Goedemorgen 

even koffie 
wat een onweer en hagel 😱bij onze buren is een dak van hun uitbouw kapot gegaan door de hagel.hiwr onze nieuwe uitbouw gelukkig oké manlief even bij de boot gekeken die is inorde gelukkig. Was heftig hier even.

Zo even koffie drinken. Bij me moeder en boodschapjes doen voor  vanmiddag op de boot gaan lekker een een eind varen met z’n 2 heerlijk.

Super lekker @bumperjim goede keuze succes 🍀 

Geplaatst

2 uur me in het zweet gewerkt. Dat onverwachte bezoek van de week
confronteerde me toch wel. Als ik door haar ogen keek naar mijn bedoeninkje
dan zou ik meteen het etiket hoarder op mezelf geplakt hebben.
Maar in 2 uur is er slechts een heel klein begin gemaakt. Beter iets dan niets he.
Nu alles weer potdicht en bij de ventilator ontbijten en uitpuffen.
En straks naar de film met volleymaatje. Agatha's Almanak, een oude dame(91), die
haar moestuin op een meditatieve manier onderhoudt en een zo ontzettend eigen karakter
laat zien, dat ze in het voorfilmpje eerder, veel indruk maakte.
 

Geplaatst

Goedemorgen, 

Gisteravond naar Omaha geweest, sjonge.  Kan ik niets over zeggen zonder te spoilen. 

In de foyer een kopje decaf was denk ik geen decaf, en na anderhalf jaar geen cafeine is dat niet handig. Na de film ben ik nog een stuk gaan fietsen over de hei, net voor het onweer.   Ik viel pas om 4 uur in slaap, dat wordt dus een middagdutje.  

Agatha's  almanak ga ik ook zien deze week @lady jane, die lijkt me ook heel fijn.   

Heb je hulp nodig bij het opruimen? 

 

Geplaatst (bewerkt)

nee @Etty(lief bedacht hoor:heart:) de gene is te groot. En ik ben ermee begonnen nu, dus steeds een deel.
Ik ben al jaren laks, maar na december ben ik het overzicht echt kwijt. Komt goed hoor.

bewerkt door lady jane
Geplaatst

een hele goede morgen allemaal,

Ook hier noodweer vannacht.
Gisterenavond een lekker briesje van zee
Had gedacht dat het nu wel lekker afgekoeld zou zijn.
Maar nee hoor, nog steeds bloedheet, ook de slaapkamer blijft bijna 30
Enfin, we blijven hopen he

Geplaatst

Nou als t net zo heftig wordt als hier maak je borst maar nat dan Jimbo.
Net rondgefietst en er is veel troep op de wegen. Dochter laat net een
grote omgewaaide boom zien op haar fietspad bij de Maarsseveense Plassen.
Bij ons is de bliksem in het spoor geslagen en NS heeft extra redenen/excuses om
weer geen service te kunnen leveren. Dus geen strand maar de bios.
 

Geplaatst

O, @Ettyen @lady janedie film wil ik allebei ook zien.

Ik heb vandaag op een veiling voor het goede doel een prachtig schilderij van een reiger weten te bemachtigen. Heel blij mee:-)

Gisteren thuis Carmen en Lola gezien. Over twee Roma meisjes die verliefd worden op elkaar. Prachtige (al wat oudere) Spaanse film. Vandaag veel was weten weg te werken, maar er is nog steeds veel over….

Ik begin aan mijn laatste werkweek in mijn huidige baan. Het voelt steeds beter. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...