bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Mogge! Gisteravond erg veel trek, maar ik wou persé mountainbiken vanochtend vroeg, en echt geen zin in een bonkende kop van de hoge bloeddruk vanwege de alcohol. zo gezegd zo gedaan. Ik stond zwaar te twijfelen, vanwege te watm en verveling en alles en nog wat, meestal gaat het dan fout maar dat is helemaal geen noodlot 💪🏻💪🏻💪🏻👹 5 uur geleden bewerkt door bumperjim Yana, Kaatjemama, Etty en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen Jimbo en de andere frummers Mijn eerste echt klamme nacht gehad en onrustig door het onweer. Sjonge wat ging het tekeer zeg. Maar goed, alle beddegoed en bezwete kleding draaien nu in de machine, de deuren en ramen tegen elkaar open, maar er is geen zuchtje wind meer. Nou ja het idee van afkoelen alleen al is ook leuk.
bolletje Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeie morgen allebei en de rest. Gisteren is er bij mij, zo'n 100mtr. vandaan iemand met z'n zatte kluters op een begraafplaats door de muur gereden. Tja had hij het berichtje van Bumperjim maar gelezen. Stomme ezel. Vannacht de rolluiken omhoog gedaan, en liggen kijken en luisteren naar het weerlicht en het onweer. Ik heb het nog nooit zo erg zien bliksemen. Het was eigenlijk constant licht. Prachtig.
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik vind het niet leuk om dat plaatje hierboven hier te zien. Goed gedaan Jimbo!
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen even koffie wat een onweer en hagel 😱bij onze buren is een dak van hun uitbouw kapot gegaan door de hagel.hiwr onze nieuwe uitbouw gelukkig oké manlief even bij de boot gekeken die is inorde gelukkig. Was heftig hier even. Zo even koffie drinken. Bij me moeder en boodschapjes doen voor vanmiddag op de boot gaan lekker een een eind varen met z’n 2 heerlijk. Super lekker @bumperjim goede keuze succes 🍀
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Wat een ellendige nacht weer, wat een @#$weer. Op naar dag 'zoveel' met hitte. Lekker bakje om wat meer op gang te komen eerst maar
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur me in het zweet gewerkt. Dat onverwachte bezoek van de week confronteerde me toch wel. Als ik door haar ogen keek naar mijn bedoeninkje dan zou ik meteen het etiket hoarder op mezelf geplakt hebben. Maar in 2 uur is er slechts een heel klein begin gemaakt. Beter iets dan niets he. Nu alles weer potdicht en bij de ventilator ontbijten en uitpuffen. En straks naar de film met volleymaatje. Agatha's Almanak, een oude dame(91), die haar moestuin op een meditatieve manier onderhoudt en een zo ontzettend eigen karakter laat zien, dat ze in het voorfilmpje eerder, veel indruk maakte.
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, Gisteravond naar Omaha geweest, sjonge. Kan ik niets over zeggen zonder te spoilen. In de foyer een kopje decaf was denk ik geen decaf, en na anderhalf jaar geen cafeine is dat niet handig. Na de film ben ik nog een stuk gaan fietsen over de hei, net voor het onweer. Ik viel pas om 4 uur in slaap, dat wordt dus een middagdutje. Agatha's almanak ga ik ook zien deze week @lady jane, die lijkt me ook heel fijn. Heb je hulp nodig bij het opruimen?
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) nee @Etty(lief bedacht hoor) de gene is te groot. En ik ben ermee begonnen nu, dus steeds een deel. Ik ben al jaren laks, maar na december ben ik het overzicht echt kwijt. Komt goed hoor. 58 minuten geleden bewerkt door lady jane
Quinn Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Hi. Vandaag komt mijn zoon en als hij er zin in heeft, gaan we zeilen. Slechte nacht, al een paar achter elkaar en wankele dagen. Monsters. Dagpact: Quinn bumperjim en lady jane reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden een hele goede morgen allemaal, Ook hier noodweer vannacht. Gisterenavond een lekker briesje van zee Had gedacht dat het nu wel lekker afgekoeld zou zijn. Maar nee hoor, nog steeds bloedheet, ook de slaapkamer blijft bijna 30 Enfin, we blijven hopen he
rosa45 Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Goedemorgen allemaal Dagpact: Quinn Kaatje 🌺 Rosa
bumperjim Geplaatst zojuist Auteur Rapport Geplaatst zojuist Gefietst 🥵🥵🥵 tis 32 graden. Heerlijk afgepeigerd. Morgen is het hier onweer, schijnt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden