Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Mogge!

Gisteravond erg veel trek, maar ik wou persé mountainbiken vanochtend vroeg, en echt geen zin in een bonkende kop van de hoge bloeddruk vanwege de alcohol. 

zo gezegd zo gedaan. Ik stond zwaar te twijfelen, vanwege te watm en verveling en alles en nog wat, meestal gaat het dan fout maar dat is helemaal geen noodlot 💪🏻💪🏻💪🏻👹

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

goeiemooiemorgen Jimbo en de andere frummers
Mijn eerste echt klamme nacht gehad en onrustig door het onweer.
Sjonge wat ging het tekeer zeg. Maar goed, alle beddegoed en bezwete kleding
draaien nu in de machine, de deuren en ramen tegen elkaar open, maar er is geen
zuchtje wind meer. Nou ja het idee van afkoelen alleen al is ook leuk.

Geplaatst

Goeie morgen allebei en de rest.

Gisteren is er bij mij, zo'n 100mtr. vandaan iemand met z'n zatte kluters op een begraafplaats door de muur gereden. Tja had hij het berichtje van Bumperjim maar gelezen. Stomme ezel.

Vannacht de rolluiken omhoog gedaan, en liggen kijken en luisteren naar het weerlicht en het onweer. Ik heb het nog nooit zo erg zien bliksemen. Het was eigenlijk constant licht. Prachtig.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...