Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Ooh Fonny wat moet het een shock zijn voor jou om dit nieuws te horen. Ik vind het moeilijk om gepast te reageren maar wens je sowieso veel sterkte en moed de komende periode. Je bent zo goed bezig, hoop dat je daar ook kracht uit kan putten.ย ๐ 7 uur geleden bewerkt door Musashi Fonny reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden I call it a day. Hier een Boeddha van vandaag voor iedereen die het moeilijk heeft Slaapwel iedereen! ๐๐ธ Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Even inloggen vanaf het strand. @Fonny, wat verdrietig dit nieuws. Nare periode komt er aan. Misschien troost het te weten dat er tegenwoordig veel meer mogelijk is dan nog niet heel lang geleden. 2 teammaatjes zijn er doorheen gegaan en beiden nu clean verklaard. Maar ik heb bewondering voor elke vrouw dan. Kwetsbaar en krachtig. Dikke knuffel vrouw.
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik sla vanuit Frankrijk mijn armen om je heenย @Fonny, wat ontzettend moeilijk voor je. Veel sterkte en moed gewenst!
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ach nee toch @Fonnywat een rotnieuws voor jou. Denk aan jou heel veel sterkteย
bolletje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dank je voor je vraag Quinn erg lief. Het is erg wisselend, even kan ik me goed voelen maar er hoeft ook maar iets te gebeuren of m'n andere hondje doet iets zodat ik me aan Puck herinner en hup daar gaat ie weer. Maar ja het hoort er allemaal bij en duurt een tijdje.๐ lady jane, Quinn en Reacher reageerden hierop 2 1
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jeetje @Fonnyย heel veel sterkte. Toch dapper dat je deelt. Mag ik vragen hoe je hier achter kwam? Als je niet wilt antwoorden, geen probleemย
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat is zeker schrikken @Fonnyย veel sterkte gewenst met alles wat nu op je af moet komen. ย @bolletjeย ๐น
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei Kaatjemama: En ook heb ik aan @Reachergedacht ๐ Dank je wel @Kaatjemama๐ Gaat het een beetje?ย
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 uur geleden zei Fonny: Ik meld niet zo veel.. Maar nu wil ik dit graag . Heb net gehoord dat ik borstkanker heb...behandelplan as dinsdag..ben kapot Jemig Fonny. Wat erg. Hopelijk is het goed te behandelen.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 8 uur geleden zei Smaragdie: Goedemiddag, Beterschap @spirit! Mijn diabetes is zwaar ontregelt, baal ervan. Nu overgegaan op insuline naast orale medicatie en veel bezoekjes aan het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ben ook een doemdenker en misschien ook wel realist. Denk/dacht steeds dat ik alvleesklierkanker heb en dat zou kunnen na mijn alvleesklierontsteking jaren geleden. We gaan het zien. Mijn bloedsuikerwaardes zijn zwaar wisselend terwijl ik mijn best doe. Soms ook hevige buikpijn Ga het zien. als het zo is dan is het zo. Geen chemo dan voor mij daar beginย ik niet aan. Eigen schuld als het zo is door mijn alcoholisme in het verleden.. Zie er wel veel beter uit niet drinkend dus dat pad zet ik wel door. Fijne dag allen. Ahh, @Smaragdie, jij ook al zo'n doemdenker. Misschien gewoon weer een ontsteking. Maarja, jij weet best veel van ziektes, vanwege je beroep. Het zou dus kunnen. Diabetes hoort daar ook bij. Ja, het is realistisch. Ik dacht ook meteen aan mijn lever. Ben overigens behoorlijk ziek. Alleen maar op bed gelegen. De hond nog wel even uitgelaten, maar ik hou niets binnen. Zo vreselijk ziek. Nu een zoethoutthee en weer proberen te rusten.ย
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Reacher ย Leuke dingen Haar is weer mooi roze.ย Zelfbruin crรจme maakt je huid nog steeds vlekkerig. Dingen die altijd hetzelfde blijven.. nostalgie.ย ย Afz. vlekkie ย 1 uur geleden bewerkt door Reacher
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Leuke dingen? Nou, c kwam langs. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatje ๐บ mooie dingen van vandaag super gelachen ย en genoten met me zoon in de Japanse tuinย
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Dank je wel @Kaatjemama๐ Gaat het een beetje?ย En een vreselijke avond lekker vroeg naar bed ๐ฅฒ lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Nachtpact Reacher Quinn kaatjeย ๐บ Jane
lady jane Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Goed voor jezelf zorgen Kaatje je bent sterker dan je misschien door hebt nu. Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden