Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik ben al lang blij dat apero-tijd en avondeten av gepasseerd is en nu terug aan de calm thee. Voor de zekerheid: Nachtpact Musashi Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zo huisje opgeruimd 😊 Zo ver het gaat met 3 kids in een mini huisje .Vanmiddag de wia aanvraag gedaan pijn in me buik van.nú afwachten. me gedachten gaan soms naar het bedrijfsuitje of ik toch niet had moeten gaan wat zullen ze er niet denken.🧐 Morgen weer naar therapie en smiddags even naar het tuincentrum kijken of ze iets leuks hebben voor in de tuin .heb nog wat kado bonnen 👏 heelveel bij werkingen van medicijnen hopen dat morgen beter gaat 😅 lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: De vraag 'wat eten we vandaag' is vaak ook bedoelt om de dagdraad vlot te trekken. Prima toch, nogmaals, het was slechts een idee he? 2 uur geleden bewerkt door Mariposa Yana en Mormel reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Marjolijn: @Quinn ik hoop zo enorm voor jou dat eten ooit weer es leuk of lekker wordt. Al is het maar wat proeven.. Ik schaam me bijna dat ik op je uitnodiging inging om te zeggen wat we gingen eten. Nee zeg, ik lees juist heel graag over eten, wat anderen eten, hoe ze koken, kookprogramma's, weet ik het wat. Ik kook zelfs graag zelf, of nou ja, dat deed ik. Alleen dat verdomde opeten, dat is weer een crime geworden.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Kaatjemama weet je wat ze waarschijnlijk denken? Wat jammer dat ze niet fit is. En verder helemaal niets 🌷
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Reacher Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact Musashi Reacher Quinn Musashi reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh sorry @Musashi Nachtpact Musashi Reacher Musashi reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Waaahhh! Nachtpact Musashi Reacher Quinn Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Net de toren van Babel. Maar dan anders. Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Misschien wel ja vindt het lastig ben gewend om 200 % ergens voor te gaan. Nachtpact Musashi Reacher Quinn kaatje🌺 42 minuten geleden zei Quinn: @Kaatjemama weet je wat ze waarschijnlijk denken? Wat jammer dat ze niet fit is. En verder helemaal niets 🌷
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama prima inzet. Dus nu 200 procent voor jezelf.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zag de droevige emoji van Musashi bij mijn Nachtpact en kwam ik erachter dat ik een copycat was. 🤓
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik zou willen weten hoe het met @Zbb gaat? Hopelijk droog en fris en happy!
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: @Kaatjemama prima inzet. Dus nu 200 procent voor jezelf. Ja idd dat wil ik ook graag weet dat ik dat nu nodig heb na al die jaren roofbouw.maar moet nog wennen aan nee zeggen ect . Went vast snel 😂 Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Yana: Ik zou willen weten hoe het met @Zbb gaat? Hopelijk droog en fris en happy! Ja, het is toch een hele goede kant opgegaan met hem. Hoe gaat het met je @Yana?
lady jane Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Nachtpact Musashi Reacher Quinn kaatje🌺 Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden