Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben ook even ontsnapt aan het gezelschap en even rust met av ‘paranoia’ happy hoppy hippo beer in het zonnetje. Ik weet niet of dat het er beter op maakt maar het is het proberen waard.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Musashi:

Ik ben ook even ontsnapt aan het gezelschap en even rust met av ‘paranoia’ happy hoppy hippo beer in het zonnetje. Ik weet niet of dat het er beter op maakt maar het is het proberen waard.

Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Geplaatst
1 uur geleden zei Musashi:

Een av bier. Niet slecht maar doet toch een beetje denken aan limonade. Seffens toch maar Leffe 0.0 proberen.

Niet lekker dus. Ik heb tot nu toe nog steeds geen lekker alternatief gevonden voor drank. Bier lust ik eigenlijk niet. Wijn ook niet. Dit heb ik alleen voor de roes gedronken. Cola een tijd gedronken. Nu weer aan de Kamillentee. Een lekkere wandeling met de hond erop zitten. Dat heeft me goed gedaan. Zelfs daar kon ik me dagen niet toe zetten. De meeste mensen snappen het niet  als je in zo'n stemming bent. Mijn vriend snapt mijn buien ook nog niet. Dan voelt hij zich weer machteloos. Bij mij is het gevoel van de binge van m'n vriend nog niet over. Hij snapt niet, dat zoiets veel lang impact op mij heeft. We snappen elkaar soms niet. Ja, vriend heeft ADHD en angststoornissen. Ik ADHD, stemmingswisselingen en weet ik veel. Ook aardige grote rugzakken beiden.

Geplaatst

Luxe hapje vandaag. Recept van foodsisters.  Stukjes varkenshaas ( biologisch. Ik eet weinig vlees, maar af en toe vind ik het heerlijk) met wortel julienne en komkommer in  miniwrap met beetje eigengemaakte pindasaus  

Geplaatst
7 uur geleden zei spirit:

Vandaag weer iets beter dan gisteren. In ieder geval mijn ritme proberen terug te krijgen. De was is nu alweer een onoverzichtelijke rotzooi. Hij doet dat. Ik heb het geprobeerd bij te houden maar het blijft een bende. Het stagneert mij enorm en maakt me machteloos. Ook het opruimen bij hem lukt niet. Ik wil hier hulp bij. Hij wil nergens hulp bij. Te weer even klagen ik weet het ook niet. Het gaat dan psychisch iets beter maar vind er nog steeds niets aan allemaal. 

Ik krijg dit niet weg 🤷🏼‍♀️

20 minuten geleden zei Quinn:

Dus, wat eten jullie vandaag?

Kip met rijst en roerbak groente aan de lijn 😂🥹

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei Mariposa:

Ik dacht misschien handig voor als je geen inspiratie hebt, heb je alles bij elkaar.

De vraag 'wat eten we vandaag' is vaak ook bedoeld om de dagdraad vlot te trekken.

bewerkt door Yana
oh,oh, ik schreef bedoelt ☺️
Geplaatst
8 minuten geleden zei Yana:

Sinds ik ziek ben kookt mijn lief en dat kan 'ie! Vandaag rode rijst, curry met pompoen/sperziebonen/tofu en salade van witlof en veel soorten wildpluk. Het is een kleurrijk bord.

O klink heerlijk zeg 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...