Quinn Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Weer binnen. lady jane, spirit en Lika reageerden hierop 3
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik ben ook even ontsnapt aan het gezelschap en even rust met av ‘paranoia’ happy hoppy hippo beer in het zonnetje. Ik weet niet of dat het er beter op maakt maar het is het proberen waard.
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 10 minuten geleden zei Musashi: Ik ben ook even ontsnapt aan het gezelschap en even rust met av ‘paranoia’ happy hoppy hippo beer in het zonnetje. Ik weet niet of dat het er beter op maakt maar het is het proberen waard. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Een av bier. Niet slecht maar doet toch een beetje denken aan limonade. Seffens toch maar Leffe 0.0 proberen.
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Heb je Thrive al eens geprobeerd? Das ook lekker. Musashi reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Musashi: Een av bier. Niet slecht maar doet toch een beetje denken aan limonade. Seffens toch maar Leffe 0.0 proberen. Niet lekker dus. Ik heb tot nu toe nog steeds geen lekker alternatief gevonden voor drank. Bier lust ik eigenlijk niet. Wijn ook niet. Dit heb ik alleen voor de roes gedronken. Cola een tijd gedronken. Nu weer aan de Kamillentee. Een lekkere wandeling met de hond erop zitten. Dat heeft me goed gedaan. Zelfs daar kon ik me dagen niet toe zetten. De meeste mensen snappen het niet als je in zo'n stemming bent. Mijn vriend snapt mijn buien ook nog niet. Dan voelt hij zich weer machteloos. Bij mij is het gevoel van de binge van m'n vriend nog niet over. Hij snapt niet, dat zoiets veel lang impact op mij heeft. We snappen elkaar soms niet. Ja, vriend heeft ADHD en angststoornissen. Ik ADHD, stemmingswisselingen en weet ik veel. Ook aardige grote rugzakken beiden.
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Luxe hapje vandaag. Recept van foodsisters. Stukjes varkenshaas ( biologisch. Ik eet weinig vlees, maar af en toe vind ik het heerlijk) met wortel julienne en komkommer in miniwrap met beetje eigengemaakte pindasaus
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden pompoencurry met rode linzen en ui, sla erbij. En jij zelf Quinn? Krijg je weg wat ze je voorzetten?
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 21 minuten geleden zei Quinn: Dus, wat eten jullie vandaag? Ik weet het nog niet.
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 7 uur geleden zei spirit: Vandaag weer iets beter dan gisteren. In ieder geval mijn ritme proberen terug te krijgen. De was is nu alweer een onoverzichtelijke rotzooi. Hij doet dat. Ik heb het geprobeerd bij te houden maar het blijft een bende. Het stagneert mij enorm en maakt me machteloos. Ook het opruimen bij hem lukt niet. Ik wil hier hulp bij. Hij wil nergens hulp bij. Te weer even klagen ik weet het ook niet. Het gaat dan psychisch iets beter maar vind er nog steeds niets aan allemaal. Ik krijg dit niet weg 🤷🏼♀️ 20 minuten geleden zei Quinn: Dus, wat eten jullie vandaag? Kip met rijst en roerbak groente aan de lijn 😂🥹
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Er was hier stamppot andijvie. Ik had yoghurt met suiker en het slaapwandelmeisje zette daar een aardbei op. lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Misschien een idee om een apart draadje voor te maken? Wat eten we vandaag?
Senna34 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Wij hadden bakplaat buiten. Geen rommel in de keuken 2 uur geleden bewerkt door Senna34
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hmm, volgens mij is de dagdraad toch juist bedoeld voor al uw dagelijks geklets?
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Just an answer. O, ik had ook nog een appel trouwens. lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik dacht misschien handig voor als je geen inspiratie hebt, heb je alles bij elkaar.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Sinds ik ziek ben kookt mijn lief en dat kan 'ie! Vandaag rode rijst, curry met pompoen/sperziebonen/tofu en salade van witlof en veel soorten wildpluk. Het is een kleurrijk bord. lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Mariposa: Ik dacht misschien handig voor als je geen inspiratie hebt, heb je alles bij elkaar. De vraag 'wat eten we vandaag' is vaak ook bedoeld om de dagdraad vlot te trekken. 2 uur geleden bewerkt door Yana oh,oh, ik schreef bedoelt ☺️ Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @Quinn ik hoop zo enorm voor jou dat eten ooit weer es leuk of lekker wordt. Al is het maar wat proeven.. Ik schaam me bijna dat ik op je uitnodiging inging om te zeggen wat we gingen eten.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 8 minuten geleden zei Yana: Sinds ik ziek ben kookt mijn lief en dat kan 'ie! Vandaag rode rijst, curry met pompoen/sperziebonen/tofu en salade van witlof en veel soorten wildpluk. Het is een kleurrijk bord. O klink heerlijk zeg Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Chili sin carne.. Lekker snel klaar na een hele dag van huis te zijn geweest. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden