renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen Fonny en Kaatjemama reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Marjolijn: DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 Yvonne
Yvonne Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen maar. Kaatjemama reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden (bewerkt) Goedemorgen, tijdje weggeweest... Dus ik waai weer eens langs. Ik voel me 'bijna' schuldig omdat ik al 3 week geen kiloknaller gewicht heb doorgegeven, op dat draadje. Buiten groeit en bloeit het, dat zie ik ook in de spiegel.. Ik heb eindelijk het sporten weer een heeeeel klein beetje opgepakt, afgelopen 2 week was ik ziek met heel weinig energie. Nu is het echt kiezen waar ik mijn energie aanbesteed Lang leve de andere bewuste mindset. Ik heb het nodig 17 minuten geleden bewerkt door Freekie
Kaatjemama Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden DAGPACT: MaryArt Marjolijn Fonny🌞 Yvonne kaatje 🌺 goedemorgen allemaal
Kaatjemama Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Goedemorgen vandaag zoon lief is hier geweest even een dagje 🥰 gister lekker gekookt en gedart samen hij woont bij z’n vader komt hier niet zo veel. een in de 14 dagen.dagje dus dan is het extra genieten. en zoon wegbrengen naar zn vader boodschappen doen met moeders. Dan met hulp vande bedrijfsarts de wia aan vraag (buikpijn van ) en dan nog beslissen om ik naar het bedrijfsuitje ga. fijne dag allemaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden