Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik denk dat dit zich voornamelijk richt tot de personen die nog in de worsteling zitten. Zijn er hier nog personen wie het eigenlijk niet uitmaakt of ze morgen nog wakker worden?
Senna34 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Klinkt naar ja klopt. Maar toen het mij heel drekkig ging, wenste ik mij dit ook. Voelde ik mij maar nooit geboren
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Volgens mij gaat dit verder dan alleen alcoholisme. Dood, nee liever niet.
Oskar Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Nou, ik moet er niet aan denken. Ik ben nog lang niet klaar. Drank doodt bij mij wel alle levenslust. Snel en onverbiddelijk. En wel zo grondig dat ik mij dan niet eens meer kan voorstellen dat het door de alcohol wordt veroorzaakt.
Mariposa Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ik hoop nog lang in goede gezondheid en omringd door mensen die ik liefheb te leven. De dood wil ik nog heel lang niet over nadenken.
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik wens dikwijls dat ik nooit geboren was, mijn moeder wenste dit trouwens ook. Maar dood ... geen denken aan.
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 9 uur geleden zei Mormel: Zijn er hier nog personen wie het eigenlijk niet uitmaakt of ze morgen nog wakker worden? Veel persoonlijker kun je niet worden, denk ik. Maar inmiddels maakt me dat wel weer uit ja. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat dus. Dat het je even later WEL weer uitmaakt.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 uur geleden zei Mormel: Ik denk dat dit zich voornamelijk richt tot de personen die nog in de worsteling zitten. Zijn er hier nog personen wie het eigenlijk niet uitmaakt of ze morgen nog wakker worden? Ik worstel nu niet met drank maar ik vind het prima om morgen niet wakker te worden. Dat heb ik altijd al gehad geloof ik, ik kan zeer genieten van het leven maar dood vind ik ook niet erg en zeker niet als ik zo zonder strijd in mijn slaap zou vertrekken. Voor wie ik achterlaat vind ik het wel erg.
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Precies ! 1 uur geleden bewerkt door Senna34
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Yana: Ik worstel nu niet met drank maar ik vind het prima om morgen niet wakker te worden. Dat heb ik altijd al gehad geloof ik, ik kan zeer genieten van het leven maar dood vind ik ook niet erg en zeker niet als ik zo zonder strijd in mijn slaap zou vertrekken. Voor wie ik achterlaat vind ik het wel erg. Dat klinkt heel wijs.
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Dat dus. Dat het je even later WEL weer uitmaakt. Ik ben blij dat ik er nog ben
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden