bumperjim Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Huil maar gewoon joh 😜 tis een mooie gelegenheid ervoor
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ja misschien is dat ook niet raar was een leuk baan.het is jammer. Maakte de fout dat het een beetje als familie voelde. maar de rede waarom de bipolaire stoornis maakt Me er verdrietig.de toekomst maak me bang. na het gesprek ga ik denk lekker even naar het strand wandelen.
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers, Zo, de paasdagen zijn voorbij, laat de lente nu maar écht haar best gaan doen.... De kinderen en kleinkinderen zijn gisteren eind van de middag allemaal weer hun eigen stek op gaan zoeken. Vanmorgen dan echt uitgeslapen... Het waren superdrukke dagen, maar hartstikke gezellig... Vandaag dan eindelijk de tuin maar eens aan gaan pakken... @Kaatjemama, sterkte en wat Bumper zegt: laat die tranen maar gerust lopen hoor, zullen ze daar wel vaker meemaken lijkt me. Zo langzamerhand begin ik toch wel heel nieuwsgierig naar de IJspegel te worden... fotootje van hem zou welkom zijn @Reacher Mooi, een bakje en dan echt aan de slag nu. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Quinn Marjolijn Reacher Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt Mormel Stroumfke Yvonne 14 uur geleden bewerkt door Yvonne
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Yvonne mooi je weer te zien. Sterkte @Kaatjemama het is ook verdrietig, dat hoef je niet te verstoppen. Goed om voor na dat gesprek al een plan te hebben. Hier koffie en yoghurt. Je weet wel, geen hotel. Gezellig. 't Is maar goed dat ik niet dwars ben hè.
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dankje @Quinn, het kwam er gewoon helemaal niet van tussendoor even binnen te piepen hier, heb wel veel aan je gedacht.... En geen brinta, wat flauw... .... bakje voor Quinn Ik lees net even snel de draad van gisteren. Goeie genade @spirit, wat een ellende. Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen. Meneer is dus hopelijk vandaag weer aan het werk. Er zal heel wat uitgepraat moeten worden tussen jullie. Ik denk aan je hoor. Quinn en spirit reageerden hierop 1 1
Mariposa Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: Quinn Marjolijn Reacher Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt Mormel Stroumfke Yvonne Mariposa @spirit en @Kaatjemama Sterkte!
Rosee Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @spirithou je haaks vandaag Sterkte @Kaatjemama
bolletje Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) alsjeblieft Kaatjemamma voor jou. Goeie morgen allemaal. Spritje wat is dat nou wijfie? Kan je niet even naar een andere omgeving? 13 uur geleden bewerkt door bolletje Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dank je wel allemaal doet me echt goed.❤️ Is gewoon heel raar na 10 jaar kneiter hard gewerkt. spookt maar door me hoofd had ik maar dit of had ik maar dat of zou ik dan toch wat anders kunnen. Moet eerst is stabiel worden en me therapie afronden en trauma verwerkering .misschien daarna weer iets kwa werk. niet meer vluchten en met me therapie aan de slag en geen wijn meer. Lonster1 en spirit reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goeie morgen, toch wel blij dat de paasdrukte achter de rug is. Nu rustig genieten van de lente en de vakantie. Want ja, het kan allemaal niet op, ‘genieten’ is het dagkaartje van vandaag, dus het zal wel moeten. Het komt in me op hoe ‘genieten’ voor mij altijd gepaard ging met alcohol. Ze leken bij elkaar te horen, zo hand in hand. Maar dat begint er toch wel uit te gaan. Aan mij nu om (nog het meeste aan mezelf) te bewijzen deze vakantie dat genieten zonder alchohol ook kan, meer zelfs, dat alcohol er niets aan toevoegt maar eerder het tegendeel waar is. DAGPACT: Quinn Marjolijn Reacher Fonny🌞 kaatje 🌺 MaryArt Mormel stroumfke Musashi 🌸
bumperjim Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ja, het verdoven van t genieten is idd volkomen onlogisch 🤣
Pinkman Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen, weinig nieuws voor nu maar wens iedereen een fijne dag.
Musashi Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 25 minuten geleden zei bumperjim: Ja, het verdoven van t genieten is idd volkomen onlogisch 🤣 Om nog maar te zwijgen over de kater achteraf. Ik daal nog liever af in Dantes hel. bumperjim reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ik heb nog een paar uurtjes kunnen rusten. Niet uitgerust en voel me nog erg rot. Nergens zin in. Hij heeft op het forum gelezen. Dat mag. Hij mag alles lezen. Zeker ook mijn verdriet wat ik heb. Mijn spijt, mijn teleurstelling. Ik moet maar snel wat inkomsten voor mezelf gaan zoeken. Met geld kan hij ook al niet omgaan. Ik weet het eerlijk gezegd even helemaal niet meer. Hij is nu op z'n werk, maar komt altijd eten tussen de middag. Mooi, kan hij de pis opruimen in de keuken. Ik ga zo lopen met mijn grote lobbes en de zwarte teckel. Die hebben ook geen leuke Pasen gehad met zo'n dronkaard.
bumperjim Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Spirit ik denk dat je bent gaan samenwonen met de beste intenties en verwachtingen en hoop en geloof en liefde. Maar ik denk toch dat je beter een woonruimte voor jezelf achter de hand kan hebben voor dit soort situaties. Want dit gaat zich ongetwijfeld herhalen en je bent het nu al zat. Mormel, spirit en lady jane reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden @stroumfke Ah, je staat er al bij zelfs, nog beter.
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Gejankt als en klein kind jammer weer 😂 vindt het moeilijk dat ik geen deel meer uitmaak van het bedrijf.wil dit wel op een goede manier afsluiten zodat ik misschien in de toekomst wel is een koffie kan drinken. nu langzaam wennen en denken aan me toekomst
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Lieve @Kaatjemama, ik huil met je mee. Zullen we samen huilen. Ik weet het ook niet meer. Ik belde vanochtend kennissen die normaal altijd zo begaan met ons waren. Notabene de mensen die ons aan elkaar gekoppeld hebben. Ze zeiden dat ze geen tijd meer voor ons hadden. Had ik die mensen maar nooit gezien. Dan had ik niet in dit vieze stinkhuis gezeten. Bah, wat heb je aan mensen, als je in de problemen zit? Juist. Helemaal niets. Ben blij dat ik jullie heb. De sfeer is hier zo goed de laatste tijd. Laat sommige mensen de rambam maar krijgen. 9 uur geleden bewerkt door spirit
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden maar @spirit, blijf wel ook naar je eigen rol kijken he. Je stond op het punt je flat aan te houden juist omdat vriend was teruggevallen en je kritiek hebt op zijn manier van wonen. En ineens was het samenwonen en alles halleluja. Je bent er zelf bij geweest om je eigen stek op te geven. En nu kan hij even geen goed meer doen. En straks weer wel? Ik lees je al zoveel jaren met deze stemmingswisselingen. Denk dat het voor je vriend ook niet makkelijk is. Verkering, verliefd zijn, leuke dingen doen, dat idealiseren we misschien allemaal wel een beetje. Maar een echte liefdesrelatie kan heel hard werken betekenen. Soms heb je daar een relatiecoach of mediator bij nodig, als er nog liefde is, dat kan lonen zolang je samen verder wilt. Of begin bij de huisartsondersteuner. Maar doe wat. Regel een B&B, vakantiehuisje of iets voor jou alleen. Zodat je afstand kunt nemen in dit soort crisissituaties. Stop met schuld leggen. (Je was ooit ook zo ongeveer) Neem eigen verantwoording.
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ben ik ook van plan om er met iemand over te praten @lady jane. Ik denk dat we allebei lijden aan stemmingswisselingen. Dat maakt het er niet makkelijker op. Maar ik had gehoopt dat hij eindelijk de drank eens kon laten staan. Nu heeft hij zijn 2e binge alweer gehad. Dat is voor mij best confronterend. Ik heb die beslissing genomen. Misschien had ik mijn huisje toch beter aan kunnen houden. Is het toch te snel geweest.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Denk t ook. Maar je kunt niets terugdraaien, dus vooruit kijken en goed voor jezelf zorgen. En als er voor samen nog iets goed uit kan komen? Dat eal de tijd leren. Jij kunt nuchter en jezelf trouw blijven spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ben zelf ook alcoholist en wij allemaal hier. Ik snap het wel. Daarom deel ik het ook hier. Het valt me alleen erg zwaar. Zeker als je partner, waar je veel van houd, weer in een binge heeft gezeten. Ik voel me machteloos en teleurgesteld. Ook dat hoort erbij. Ooit zijn ze dat bij mij ook geweest. Dat ik nu even niet in een halleluastemming ben, is daar wel de rede van. Ik ben nog even bozig en teleurgesteld. Ik heb er geen medelijden met iemand die zicht klemzuipt. Weet ook niet hoeveel hij heeft gezopen. Gebeurd is gebeurd. Ik was denk ik wel wat blijer en positiever geweest als het niet gebeurd was. Ben er kapot van.
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Weet je @spirit het is net als bij ons allemaal. Gebeurd is gebeurd. Overeind komen, knieën afkloppen en een hand aanpakken die iemand uitsteekt. Alleen kun jij nu de uitgestoken hand zijn. Marjolijn reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden