Lonster1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Afgelopen zaterdag was ik nog in hartje Amsterdam, uit eten en op de Zeedijk naar een ouderwets bruin jenevercafé geweest (een 0.0 bier gedronken). Ik vond het erg leuk, was er samen met een Engelse kennis. Zou er niet willen wonen, maar ik kom er graag.
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik voel mij ni goe iemand waar ik even mee kan praten
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mijn vriend is alleen naar mijn huis gegaan @Kaatjemama Hoefde niet veel gedaan te worden. Heb weer wat dozen uitgepakt, wandeling met de 2 honden. Nu even wat rusten met een kleedje op de bank. Hij wilde perse in de ochtend gaan. Mijn zoon en of zijn broer konden helpen na 3 uur. Dat vond hij te laat en ik zou toch alleen maar in de weg lopen met het sjouwen en inladen van dat orgel. Ach, hij is wel wat gewend. Het is een orgelfriek dus is niet de eerste keer dat hij zoiets doet. Als hij thuis komt, staat er lekker eten op tafel.
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Ik ben er @stroumfke. hey spirit ik heb het zo moeilijk voel mij zo slecht en nu wil ik naar het ziekenhuis en nu ga ik zo lang moeten wachten
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Je kan momenteel dus nergens terecht? Heb je last van craving? Eet iets. Helpt altijd. Is er geen hulplijn in België? Of een spoeddienst?
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Heb me ook wel eens heel slecht gevoeld. Middenin een binge. Heb toen van alles gebeld en uiteindelijk kon ik bij een opvang terecht. Kreeg daar medicijnen en ging me wat beter voelen.
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 32 minuten geleden zei Spirit: Je kan momenteel dus nergens terecht? Heb je last van craving? Eet iets. Helpt altijd. Is er geen hulplijn in België? Of een spoeddienst? momenteel weinig craving ben juist een wandelingetje gaan doen mijn zinnen wa verzetten Spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 29 minuten geleden zei Spirit: Heb me ook wel eens heel slecht gevoeld. Middenin een binge. Heb toen van alles gebeld en uiteindelijk kon ik bij een opvang terecht. Kreeg daar medicijnen en ging me wat beter voelen. ik moet het spijtig uitzweten ben een wandelingetje gaan doen sebiet mijn medicatie innemen en dan zal het wel een beetje beter gaan Spirit reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 48 minuten geleden zei stroumfke: ik moet het spijtig uitzweten ben een wandelingetje gaan doen sebiet mijn medicatie innemen en dan zal het wel een beetje beter gaan @stroumfke: ik ga je een prive bericht sturen.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Lonster1: Afgelopen zaterdag was ik nog in hartje Amsterdam, uit eten en op de Zeedijk naar een ouderwets bruin jenevercafé geweest (een 0.0 bier gedronken). Ik vond het erg leuk, was er samen met een Engelse kennis. Zou er niet willen wonen, maar ik kom er graag. Ben er langs gelopen vanochtend, over de Zeedijk
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zo, ben ff plat gegaan. Uurtje geslapen. Beetje appelig. Toch de spanning denk ik. Vriend is inmiddels onderweg. Boontjes staan op. Krieltjes bakken en eten.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei stroumfke: momenteel weinig craving ben juist een wandelingetje gaan doen mijn zinnen wa verzetten ik heb het erg moeilijk maar volgens de psychiater ga ik geen weken moeten wachten om binnen te kunnen tja zij is de dr zij zal het wel weten he en ik heb het erg moeilijk maar een echt spoedgeval da voel ik mij dan ook weer niet
Lika Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden @bumperjimen @Lonster1voortaan even zeggen als je weer in de hoofdstad bent hoor. Dan kom ik even langsgezwaaid:-)
bumperjim Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Sorry het gaat altijd razendsnel 😁 ik kan nauwelijks mn beoer en zus te pakken krijgen in zo'n midweek. Het blijft toch werk.
Rosee Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Zojuist zei Yana: Nachtpact Reacher Yana ❤️ Rosee
Lika Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 24 minuten geleden zei bumperjim: Sorry het gaat altijd razendsnel 😁 ik kan nauwelijks mn beoer en zus te pakken krijgen in zo'n midweek. Het blijft toch werk. Snap ik hoor! Tis alleen zo’n gek idee dat we elkaar misschien ongemerkt hebben gepasseerd. Maar ja. Brad Pitt liep vandaag ook in de buurt. Zelfde verhaal:-)
Lika Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Nachtpact Reacher Yana ❤️ Rosee Lika
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden