Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Afgelopen zaterdag was ik nog in hartje Amsterdam, uit eten en op de Zeedijk naar een ouderwets bruin jenevercafé geweest (een 0.0 bier gedronken). Ik vond het erg leuk, was er samen met een Engelse kennis. Zou er niet willen wonen, maar ik kom er graag.

Geplaatst

Mijn vriend is alleen naar mijn huis gegaan @Kaatjemama Hoefde niet veel gedaan te worden. Heb weer wat dozen uitgepakt, wandeling met de 2 honden. Nu even wat rusten met een kleedje op de bank. Hij wilde perse in de ochtend gaan. Mijn zoon en of zijn broer konden helpen na 3 uur. Dat vond hij te laat en ik zou toch alleen maar in de weg lopen met het sjouwen en inladen van dat orgel. Ach, hij is wel wat gewend. Het is een orgelfriek dus is niet de eerste keer dat hij zoiets doet. Als hij thuis komt, staat er lekker eten op tafel. 

Geplaatst

Heb me ook wel eens heel slecht gevoeld. Middenin een binge. Heb toen van alles gebeld en uiteindelijk kon ik bij een opvang terecht. Kreeg daar medicijnen en ging me wat beter voelen. 

Geplaatst
32 minuten geleden zei Spirit:

Je kan momenteel dus nergens terecht? Heb je last van craving? Eet iets. Helpt altijd. Is er geen hulplijn in België? Of een spoeddienst?

momenteel weinig craving ben juist een wandelingetje gaan doen mijn zinnen wa verzetten

Geplaatst
29 minuten geleden zei Spirit:

Heb me ook wel eens heel slecht gevoeld. Middenin een binge. Heb toen van alles gebeld en uiteindelijk kon ik bij een opvang terecht. Kreeg daar medicijnen en ging me wat beter voelen. 

ik moet het spijtig uitzweten

ben een wandelingetje gaan doen

sebiet mijn medicatie innemen en dan zal het wel een beetje beter gaan

Geplaatst
48 minuten geleden zei stroumfke:

ik moet het spijtig uitzweten

ben een wandelingetje gaan doen

sebiet mijn medicatie innemen en dan zal het wel een beetje beter gaan

@stroumfke: ik ga je een prive bericht sturen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...