renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
Oskar Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Wat ik mooi vind: om half zes het slaapkamerraam wijdopen zetten en nog even terug in bed. Terwijl je lekker warm in je holletje ligt stroomt de koele lucht naar binnen. En, daar gaat het om, de vogels beginnen hun concert. Eerst de merel, met zijn wondermooie zang, aan één stuk door, zonder pauze. Daarna de koolmees, de fietspomp. De hoge trillers van zijn neef de pimpelmees. Het zilveren belletje. En, die heb ik pas ontdekt, het lied van de winterkoning. Die maakt echt verrassend veel kabaal voor zo'n klein kereltje. En intussen lopen de katten heen en weer, ook die van de buren, mi casa es su casa. Om kwart over zes is het alweer licht, en ga ik uit bed, om vol goede moed aan de dag te beginnen. Vroeger loerde ik als ik wakker was altijd dwangmatig op mijn telefoon. Die ligt nu ver weg. Er is op sommige vlakken wel sprake van enige vooruitgang. 12 uur geleden bewerkt door Oskar Kaatjemama, MaryArt, Senna34 en 3 anderen reageerden hierop 6
Mariposa Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen allen! Ik wens jullie een fijne dag! MaryArt reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Nog bedankt @Oskar voor de tip voor de vogeltjes app, ik heb hem zojuist gedownload en direct de huismus gespot! 🤣 Dat kan beter morgen, nu was ik wat aan de late kant. Oskar reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Snipverkouden, keelpijn. Maar we moeten naar m'n huis en we moeten aanpoten. Heb me gisterenavond ook teveel uitgesloofd in het zwembad. Spierpijn dus en een zere voet. Volgende maand heb ik een afspraak voor een orthopeet. Dus met frisse tegenzin er tegenaan vandaag. Eerst maar een kop thee met een beschuitje. Senna34 reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke
Reacher Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Reacher
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Kaatje 🌺 goedemorgen allemaal ☀️😀 @Oskardie vogel app is echt zo leuk ik heb hem ook.hier is wat minder maar soms ga ik op vakantie naar Denekamp en daar gebruik ik hem volop. de rest die met me mee is vindt het beetje gek geloof ik 😂 we zijn 3 jaar geleden in ons huis komen wonen met een tuin toen kwam er nog geen vogel in de tuin. nu de tuin vogel vriendelijke gemaakt. en we zien van alles mussen kraaien duiven roodborstjes en nog veel meer super leuk. Succes @Spirit Ik ga weer naar therapie en vanmiddag naar de verjaardag van me zus Oskar reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Kaatje 🌺 Reacher Mormel
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Beterschap @Spirit! Zag gisteren voor het eerst een vogelkoppeltje bij het nestkastje achterin de tuin. Eentje vloog in en uit. Kleine vogeltjes, grijs met wit befje, weet jij wat dat zijn @Oskar? Heb altijd wel water voor de vogels staan en in de winter vogelvoer, maar durf niet al te kwistig te zijn omdat we rattenoverlast in de buurt hebben. En wat ik ook zo gemeen vind: de duiven en halsbandparkieten die zich hier hebben gevestigd vreten alles alleen op en geven de kleine vogeltjes geen kans!
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 38 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Kaatje 🌺 Reacher Mormel Fonny🌞
Spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ach, even de hond uitgelaten en koffie. Het gaat wel weer. Mijn vriend moet het meeste doen. Ik ga bij de plantenwinkel om de hoek en leuk paasstukje kopen. Ook hebben we nog diepvriesbakken nodig en wat leuke koffiekopjes. Wel schoonmaken, maar de zware dingen sjouwen doet mijn vriend. Ik ga hier maar niet meer schrijven als ik net wakker ben. Ja, wel een snotneus, zakdoek mee. Kaatjemama en Senna34 reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen De fietspomp doet hier ook goed zijn best. Het stikt er hier van. Ik vind vogeltjes ook geweldig. Tijdens een wandeling met mijn man zet ik het liefst elk vogeltje op de foto, als ik de kans krijg. Hij wilt het liefst door lopen dan, want dat schiet niet op met mij.
Lonster1 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 2 uur geleden zei Rosee: grijs met wit befje En een lange staart? Dan is het een kwikstaartje. Ik was gisteren in het bos en hoorde veel spechten. Heel sfeervol. Lage zon, veel mos... Ik gebruik de app BirdNet. Een boomklever ontdekt daardoor. Vanmorgen voor het eerst sinds een maand weer lekker gesport. Die ellendige verkoudheid had een lang staartje met moe, hangerig, duizelig en nergens zin in. Beeeh. PHPD. Rosee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Niet dat ik vandaag ergens heen ga, maar toch. Dagpact: renaldo61 MaryArt stroumfke Kaatje 🌺 Reacher Mormel Fonny🌞 Quinn
Artax Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik vond de koffie van Yvonne🌞 Altijd zo lekker...
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden En de grapefruits van jou @Artax, dat en @Yvonne s koffie zijn de beste samen. Artax reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Kwikstaartjes gaan volgens mij niet broeden in een nestkast met zo'n kleine ronde opening @Lonster1 of heb je toevallig een halfopen nestkast hangen @Rosee?
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 37 minuten geleden zei Artax: Ik vond de koffie van Yvonne🌞 Altijd zo lekker... Geen @Yvonne vandaag met koffie en lekkere sapjes?
Lonster1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nu ik meer goede zin en energie heb, trekt de drank ook niet meer. Ik zie het weekend weer licht, zonnig en alcoholloos tegemoet. Ik heb er al weer genoeg gehad deze maand. Kaatjemama en Oskar reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei Rosee: Kleine vogeltjes, grijs met wit befje, weet jij wat dat zijn @Oskar? Een heggenmus? Rosee reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Oh gaan we hier ook pubquiz spelen? Leuk! Kwikstaartje? Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden