renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mogge. Sinds kort maak ik mijn eigen kefir. Met van die blubberige korrels waar levende beestjes inzitten. Daar giet je melk overheen en laat het geheel een dag of twee rotten. Dan zeef je de korrels eruit en drink je de melk op. Dat proces kun je eindeloos herhalen, want de beestjes groeien. Mijn vrouw vindt mij nu een rare viezerik. Eerst de alcohol en nu dit weer. lady jane, Fonny en MaryArt reageerden hierop 3
Freekie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, misschien moet ik het ff googlen maar het klinkt alsof je vrouw gelijk heeft haha ik zoek het straks op mijn werk ff op.. Misschien heeft ze een beetje ongelijk
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Goemorgen allemaal!!☕️
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 MaryArt Goemorgen allemaal!
Bob Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden (bewerkt) In de wiki lees ik dat kefir een licht alcoholische drank is, met een alcoholpercentage van 0,2 tot 2%. Het smaakt als drinkyoghurt. Als ik jou was zou ik gewoon alcoholvrije drinkyoghurt kopen in de winkel, @knakker, en stoppen met die kefir. https://nl.wikipedia.org/wiki/Kefir 55 minuten geleden bewerkt door Bob
Lika Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Lekker @knakker, alhoewel ik meer fan ben van waterkefir. Weet eigenlijk niet of je dat ook zelf kunt maken?
lady jane Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers
knakker Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden (bewerkt) 30 minuten geleden zei Bob: In de wiki lees ik dat kefir een licht alcoholische drank is, met een alcoholpercentage van 0,2 tot 2%. Het smaakt als drinkyoghurt. Als ik jou was zou ik gewoon alcoholvrije drinkyoghurt kopen in de winkel, @knakker, en stoppen met die kefir. https://nl.wikipedia.org/wiki/Kefir Ik wil juist proberen minder bij te dragen aan de afvalberg. Bovendien zijn het verwaarloosbare percentages Bob, meestal onder de 0,5%. Zoals je die ook vindt in vruchtensap, brood, een rijpe banaan. Daar heb ik geen moeite mee. 26 minuten geleden bewerkt door knakker
knakker Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden 28 minuten geleden zei Lika: Lekker @knakker, alhoewel ik meer fan ben van waterkefir. Weet eigenlijk niet of je dat ook zelf kunt maken? Ja, collega van mij maakt dat ook zelf. Schijnt iets bewerkelijker te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden