Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Welke muur? Onverwachte vraag 🙂Welnu, hij komt een beetje achteraan in de woonkamer. Die muur die we pas hebben geschilderd, weetjewel. Greige noemt mijn vrouw die kleur, maar dat krijg ik mijn strot niet uit. Dat vind ik een taalkundige vloek. 

Beterschap @Lika. Wat heb jij aan de muur hangen? En de rest?

bewerkt door knakker
Geplaatst

Goeiemorgen, 

Ben op zoek naar dingen om aan de muur te hangen in mijn nieuwe huis, het is veel te kaal. Dat valt me nog niet mee.  Er zit veel in mijn hoofd wat niet mag, hoe het hoort.  Past in mijn uitdaging aleen te doen wat IK leuk vind, en lak te hebben aan wat een ander zou kunnen vinden.  

Heb wel een hele mooie botanische tekening van mijn dochter gekregen, moet ik nog een lijst voor hebben. Ga ik denk ik zelf maken. 

Mooie foto @knakker, wat spreekt je aan denk je? 

Geplaatst
2 uur geleden zei bumperjim:

Mooi! Doet me denken aan:

IMG_7192.jpeg

ik ben dol op Dali maar de Stier vindt het een beetje te woest om kamerbreed aan de muur te hebben

Prachtig, Dali. Voor mij is hij de allergrootste kunstenaar.

Goeie morgen iedereen.

Geplaatst

Goedemorgen luitjes. 
Wat is het toch heerlijk om op te staan zonder de gevolgen van een avondje gezellig doorzakken. 
En het sneeuwt weer/nog... image.png.491f9ee802b9975da636cab8798defa7.png
Maar goed, het had erger gekund 🙂
Bakje koffie maar even en dan aan de slag. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Ik vind Dali trouwens vreselijk Ik val van mij stoel van het lachen!

Geplaatst

Ik zou ook geen Dali aan mijn muur willen.  Vroeger hadden we een poster van de Mona Lisa. Die keek je na, als je er langs liep. Het was zo'n grote poster. Nooit nagedacht over het formaat van het origineel. 

Tot ik in het Louvre over de hoofden van een groep Japanners het kleine schilderij achter een dikke laag plastic glas zag. Wat een teleurstelling.

Zo, buiten sporten gaat niet door vanwege het weer. Lekker. Hoef voorlopig niet naar buiten.

Geplaatst

Ik hou wel van grote posters of muurschilderingen. Wij hebben er 2 besteld verleden jaar voor in de slaapkamer. Natuurlijk liggen die nu verkreukeld in de grote puinhoop :blush:. Ben gelukkig weer wat bijgekomen. Zat er helemaal doorheen gisteren. Keimoe en dan zakt het logische nadenken ook naar het nulpunt en komt er alleen nog maar modder uit. Die modder heeft mijn vriend allemaal naar zich toegekregsn gisteren. Beetje onredelijk van mijn kant, maar misschien ook wel nodig geweest. Nu is het klaar!! Knietjes afvegen en weer verder. Ik ga straks lekker een frisse neus happen buiten.

Geplaatst

Het zal goed geschilderd zijn met andere technieken toendertijd. Maar mooi nee...  En dat gedram over die glimlach, waar Jan en alleman bepaalde emoties aan toeschrijft. Het is maar net wat een gek ervoor geeft wat betreft "kunst". Tegenwoordig gooien veel "kunstenaars" hun eigen emoties op het doek. Ze schreeuwen je tegemoet.😆 

Dan vind ik Dali toch mooier. Vooral het out of the box denken (schilderen). 

Naast het gewone leesvoer vond ik de strips van Storm prachtig, op 13/14 jarige leeftijd.

https://depoort.com/nl/2571-storm

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...