knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogge mensen. Laat ik de dag eens beginnen met een foto. Dit heb ik deze week besteld voor aan de muur. Het plaatje spreekt op een of andere manier erg tot mijn verbeelding. 4 uur geleden bewerkt door knakker Fonny, bolletje, Spirit en 1 andere reageerden hierop 2 2
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Dat snap ik @knakker! Welke muur? Niet geslapen zo ongeveer. Nog steeds ziek, maar aan de beterende hand denk ik.
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Welke muur? Onverwachte vraag 🙂Welnu, hij komt een beetje achteraan in de woonkamer. Die muur die we pas hebben geschilderd, weetjewel. Greige noemt mijn vrouw die kleur, maar dat krijg ik mijn strot niet uit. Dat vind ik een taalkundige vloek. Beterschap @Lika. Wat heb jij aan de muur hangen? En de rest? 3 uur geleden bewerkt door knakker
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Mooi! Doet me denken aan: ik ben dol op Dali maar de Stier vindt het een beetje te woest om kamerbreed aan de muur te hebben 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Die had ik op mijn studentenkamer! bumperjim en Spirit reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Misschien zit er toch een systeem in
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden "Op mn 4e wou ik bakker worden, op mn 5e wou ik Napoleon worden, en mn ambitie is sindsdien alleen nog maar gegroeid" Heeerlijk Senna34 en Spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers dali in de slaapkamer en een wit canvashart is mijn uitzicht in de woonkamer. Spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is zeker niet saai @knakker! Ik heb ook een Dali in de gang. Nou ja, geen echte natuurlijk
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen, Ben op zoek naar dingen om aan de muur te hangen in mijn nieuwe huis, het is veel te kaal. Dat valt me nog niet mee. Er zit veel in mijn hoofd wat niet mag, hoe het hoort. Past in mijn uitdaging aleen te doen wat IK leuk vind, en lak te hebben aan wat een ander zou kunnen vinden. Heb wel een hele mooie botanische tekening van mijn dochter gekregen, moet ik nog een lijst voor hebben. Ga ik denk ik zelf maken. Mooie foto @knakker, wat spreekt je aan denk je? Senna34 reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Mooi! Doet me denken aan: ik ben dol op Dali maar de Stier vindt het een beetje te woest om kamerbreed aan de muur te hebben Prachtig, Dali. Voor mij is hij de allergrootste kunstenaar. Goeie morgen iedereen.
Yvonne Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Goedemorgen luitjes. Wat is het toch heerlijk om op te staan zonder de gevolgen van een avondje gezellig doorzakken. En het sneeuwt weer/nog... Maar goed, het had erger gekund 🙂 Bakje koffie maar even en dan aan de slag. Ik vind Dali trouwens vreselijk Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne
Fonny Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 2 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Lonster1 Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden Ik zou ook geen Dali aan mijn muur willen. Vroeger hadden we een poster van de Mona Lisa. Die keek je na, als je er langs liep. Het was zo'n grote poster. Nooit nagedacht over het formaat van het origineel. Tot ik in het Louvre over de hoofden van een groep Japanners het kleine schilderij achter een dikke laag plastic glas zag. Wat een teleurstelling. Zo, buiten sporten gaat niet door vanwege het weer. Lekker. Hoef voorlopig niet naar buiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden