knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Mogge mensen. Laat ik de dag eens beginnen met een foto. Dit heb ik deze week besteld voor aan de muur. Het plaatje spreekt op een of andere manier erg tot mijn verbeelding. 2 uur geleden bewerkt door knakker
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen. Dat snap ik @knakker! Welke muur? Niet geslapen zo ongeveer. Nog steeds ziek, maar aan de beterende hand denk ik.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Welke muur? Onverwachte vraag 🙂Welnu, hij komt een beetje achteraan in de woonkamer. Die muur die we pas hebben geschilderd, weetjewel. Greige noemt mijn vrouw die kleur, maar dat krijg ik mijn strot niet uit. Dat vind ik een taalkundige vloek. Beterschap @Lika. Wat heb jij aan de muur hangen? En de rest? 1 uur geleden bewerkt door knakker
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Mooi! Doet me denken aan: ik ben dol op Dali maar de Stier vindt het een beetje te woest om kamerbreed aan de muur te hebben 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
knakker Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Die had ik op mijn studentenkamer! bumperjim reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Misschien zit er toch een systeem in
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden "Op mn 4e wou ik bakker worden, op mn 5e wou ik Napoleon worden, en mn ambitie is sindsdien alleen nog maar gegroeid" Heeerlijk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden