Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Koetenmiddaggg, ik heb even een moment voor mezelf op kantoor en vertel niet waar ik zit.. 

Ik ga straks weer verder met betaald op een bureaustoel, zitten, alhoewel ik hier ook betaald krijg

Geplaatst
2 uur geleden zei renaldo61:

Ik word begeleid door Hestia omdat ik psychische kwetsbaarheid heb? Ik heb wekelijkse persoonlijke begeleiding. Mijn normale afspraak kon woensdag niet doorgaan. Donderdag was ik niet belangrijk genoeg. Mijn begeleidster had op vrijdag verlof. Ondertussen zijn we maandag en het enigste dat ik kan vastellen is dat zelfs betaalde hulp mij in de steek laat. 

Maar ik ben maar een zagevent en log me direct weer uit. 

@renaldo61, svp begrijp mij niet verkeerd (ik drink immers nog en kan alleen maar dromen van meer dan 1 jaar droogstaan zoals jij!!).

Ik heb je weleens eerder gewezen op het droogdrinken fenomeen (iedereen is tegen mij, niemand begrijpt mij, ik doe er niet toe, etc.).

Ik snap echt wel je gedachtengang (meestal en in grote lijnen dan....).
Maar echt niemand hier wil dat jij weer gaat drinken. Wel is het zo dat mocht je toch weer gaan drinken ook niemand hier je hiervoor zal veroordelen.

Realiseer je ook goed dat vrijwel iedereen die hier eerlijk schrijft, een soortgelijke geschiedenis als jij hebt meegemaakt.
Ieder heeft zo zijn eigen trauma's.
Neem nu het heftige traumatische gebeuren met @bumperjim met omgewisselde hand- en theedoek (flauw maar ik probeer het luchtig te houden).

Hoop dat je de kern begrijpt. Niet Hestia zit aan het stuur van jouw levensrit. Die zijn hooguit een soort GPS navigatiemiddel voor jou.
Als die navigatie om één of andere reden even niet werkt, moet je toch echt je weg via een kaart en wegwijzers zelf zien te vinden.

Zie het forum dan maar als een soort kaart of soort wegwijzer. Niets meer maar ook niets minder (toegegeven je hebt soms slechte kaarten)!
Maar please,please,please kap met het Calimero droogdrinken gedrag. Je bent al zo ver op de goede weg!!!!

Geplaatst

Ik had een top-ochtend! Best een groot werk-ding, een groep van bijna 40 man meenemen in een (niet voor iedereen wenselijke) verandering. 
Ik heb wel onrustig geslapen, maar had er vanmorgen zin in. 
Leuke was dat ik de hond mee had (opvang gesloten, dus moest ivm lange dag toch even mee) en dat brak heerlijk het ijs! 
Het ging goed, men hoorde het voldongen feit aan en de gevraagde opmerkingen en zorgen heb ik zonder in de verdediging te schieten prima kunnen ontvangen. Nu even thuis, late lunch en dan door naar deel 2 van de verder relaxte werkdag. 

Vrijdag heb ik vrij gepland, dat gaat een sauna-dagje worden denk ik!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...