bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen allemaal. Slapen ✅ Stoelgang ✅ Het weer ✅ Humeur ✅ Ik krijg weer betaald voor mijn aanwezigheid in een verwarmd kantoor met koffieautomaat vandaag ✅ Wat wil een mens nog meer? De enorme bellen wit van de vriend van Spirit? Nee, van de gedachte krijg ik nu hoofdpijn 😁 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden De Stier heeft gisteren de handdoek en de theedoek verkeerdom opgehangen. Dit is nu al de 3e keer dat ik misgrijp. Ik dacht dat dit een makkelijk dagje zou worden, maar niets is misschien wel minder waar 🙈 Even de kop erbij, bj!! Lika en Etty reageerden hierop 1 1
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 44 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hahahaha, goedemorgen frummers. Sterkte met de handdoek dan maar @bumperjim, ik hoop dat op kantoor de droogdoekjes een vaste plaats hebben, fijn dat het zo goed gaat. Eerst een bakje en dan snel het donker in.
Maja Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Goedemorgen, veel te last eruit. Dus hophop! Fijne (werk)dag allemaal! En dankjewel voor de koffie @Yvonne! Dagpact: MaryArt Fonny🌞 Yvonne Maja
lady jane Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers grappig @Maja, voor mij is half 8 te vroeg maar ja saunadagje, dus ik heb het er voor over.
bolletje Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Goeie morgen mensen, ik ga vandaag niet werken. Door m'n $%^&*heup, kan ik bijna niet lopen duhus lekker thuis zittend wat klooien. lady jane reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Goedemorgen, Het schijnt de somberste dag van het jaar te zijn, de derde zondag in januari. De overburen hebben er lijkt het zo in ieder geval last van. Tegen half zeven veel geschreeuw, er werden ruiten ingeslagen door een huisgenoot die zo te zien de deur is uitgezet of uitgelopen. Hij bleef buiten zinnen en gillen en schreeuwen op straat. Nu is het weer stil, de politie heeft het opgelost. Het komt vaker voor heb ik begrepen van de buren, onder invloed van van alles. De laatste keer waren wij met vakantie. Het tafereel brengt me terug naar het gezin waar ik in op ben gegroeid, wij waren dat huis in de straat waar de politie geregeld langs moest komen omdat het hommeles was. Voor mij was het als kind heel gewoon, maar het heeft natuurlijk allerlei belemmerende sporen achtergelaten die je niet zo maar even van je af kan schudden. Ik voel me dankbaar dat dit niet meer mijn leven is, dat het leven voor mij heel anders voelt nu. Dat ik compassie kan voelen voor deze mensen en tegelijkertijd ook mijn eigen hartkloppingen kan observeren. Dat ik er niets mee hoef, met niks. Ik ga vandaag lekker naar het strand met een vriendin. Enorme zin in! lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden