bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal. Slapen ✅ Stoelgang ✅ Het weer ✅ Humeur ✅ Ik krijg weer betaald voor mijn aanwezigheid in een verwarmd kantoor met koffieautomaat vandaag ✅ Wat wil een mens nog meer? De enorme bellen wit van de vriend van Spirit? Nee, van de gedachte krijg ik nu hoofdpijn 😁 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden De Stier heeft gisteren de handdoek en de theedoek verkeerdom opgehangen. Dit is nu al de 3e keer dat ik misgrijp. Ik dacht dat dit een makkelijk dagje zou worden, maar niets is misschien wel minder waar 🙈 Even de kop erbij, bj!! Lika en Etty reageerden hierop 1 1
Fonny Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 44 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: MaryArt Fonny🌞 Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Hahahaha, goedemorgen frummers. Sterkte met de handdoek dan maar @bumperjim, ik hoop dat op kantoor de droogdoekjes een vaste plaats hebben, fijn dat het zo goed gaat. Eerst een bakje en dan snel het donker in.
Yvonne Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Dagpact: MaryArt Fonny🌞 Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden