knakker Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 (bewerkt) De laatste dag. Daar gaan we dan. Ik wens iedereen alvast prettige oliebollen. Gisteren aan zee gewandeld met zoons. Was aangenaam. Introverte pubers en hun problemen. De precaire balans tussen helpen en loslaten. Vanavond gewoon onbekommerd met de buren het jaar uit luiden. Dat ik dan als enige geen glas champagne (of nee, van die vieze mousserende wijn) neem is allang geen punt meer. Ook al omdat mijn laatste drankjaren niet meer sociaal waren, maar zich ergens in het halfduister afspeelden, achter een juten doek. 31 december 2025 bewerkt door knakker Prana en MaryArt reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: renaldo61
Fonny Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 46 minuten geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Prana Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Prana Goedemorgen allemaal! Vannacht al om 4 uur wakker. Nou ja, het is niet anders. En ik hoef vannacht ook niet lang door te gaan, integendeel, ik vraag me af of ik 12 uur wel haal 😅 Fijn dat ik die druk niet meer voel de laatste jaren, het hóeft niet. Dus niet bijzonder veel zin in oudejaarsavond, maar wel heel erg veel zin in een nieuw jaar. Een nuchter jaar, een schone lei, een nieuw begin 🪷 MaryArt en rapilos reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 (bewerkt) Ja oudejaar is voor mij ook altijd een verplicht nummer als ochtendmens. Meestal halen we dan een plateau de fruits de mer en tank ik een fles sauvignon blanc weg en lig ik om 10 uur als een zak stront op de bank te slapen. Of als er gasten zijn dan blijf ik als een zombie min of meer rechtop zitten tot 10 over 12 en hoop ik dat ze snel weggaan. Gezellig, alcohol 💩 Die fles sauvignon is er vanavond alvast niet bij want ik ga niet mn dry Jan beginnen met waanzinnige koppijn... De fruits de mer wel natuurlijk 🤗 31 december 2025 bewerkt door bumperjim MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Prana MaryArt🎆
MaryArt Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goeiemorgen allemaal, @bumperjim Het is natuurlijk best ernstig wat je hierboven beschrijft maar ik moest er toch erg om lachen. En het vergaat waarschijnlijk miljoenen mensen op de wereld op die manier en voor mij was het niet anders. bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goedemorgen frummers, Laatste dag van het jaar. Zo even de boodschappen halen voor het druk wordt en verder rustig aan, hoop ik. Gisteren toch weer wat complicaties met Kees, even tussendoor naar het ziekenhuis en weer een nieuwe kuur... Ik hoop van harte dat we nu toch écht vooruit kunnen gaan kijken. Vanavond lekker thuis met zijn tweetjes. En ik maak vanmiddag mijn inmiddels traditionele 'oudejaarsavondschotel' uit één van mijn eerste kookboekjes uit 1977... En ik zal Youp weer missen... De kinderen hebben allebei behalve kinderen ook huisdieren, dus ook zij willen liever thuis zijn ivm het knalwerk. Ik hou mijn hart vast voor vandaag... als ik zag hoe het vuurwerk weer vanuit Duitsland hier de grens over kwam.... Afijn, we zullen zien. Mooi, aan de slag nu, hond uitlaten en boodschappen doen. Maar eerst een bakje MaryArt en Etty reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 @Yvonne veel sterkte aan jullie beiden
kers Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goedemorgen allemaal, Zojuist de auto weggebracht voor een beurt. Mooi vroeg en ondertussen weer thuis. Mijn eerste droge o&n. Heb er bijzonder weinig zin in en gisteravond sloeg de twijfel toe of ik niet gewoon vandaag moest drinken. Twijfel niet alleen over vandaag maar ook keihard over gisteravond. Ben met vlagen nog steeds totaal afgevlakt, chagrijnig en een slechte versie van mezelf. Maar... ik ga proberen door te zetten. Kijk wel hoe de avond loopt. karin123 en Spirit reageerden hierop 1 1
Etty Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goeiemorgen, Geen echte plannen voor vanavond, en dat vind ik fijn. Gewoon kijken waar we zin in hebben met z'n tweeën. Met of zonder alcohol vind ik het tegenwoordig afzien om tot 12 uur wakker te blijven, en dan ben je er nog niet als je bezoek hebt of zelf op bezoek bent, het voelt ook gek om gelijk na twaalf uur te vertrekken, en dat is ook niet echt fijn met al die bommen en pijlen.
Mariposa Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goedemorgen! ☀️ Hier ook gezellig samen vanavond. Kijken waar we zin in hebben. Wel wat hapjes in huis en 2 flessen prosecco. Daarna is t op!
Gekko Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goedemorgen, Ik wil graag op het dagpact, kan iemand mij er bij zetten? Weet nog steeds niet hoe dat moet 🫣 Alvast bedankt
MaryArt Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Prana MaryArt🎆 Gekko
Marij Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goedemorgen! Vandaag een werkdagje, voelt fijn om op 1 online afspraak na daarna wat laatste zaakjes te regelen en één grote verveldende jaarlijkse klus te doen. Wel vanuit thuis, terwijl mijn man de camperbus aanvult met boodschappen en beddengoed om vanmiddag naar de Ardennen te vertrekken. De eerste keer met de diesel-kachel er in, ik hoop van harte dat die goed blijft werken komende nacht De avond zal bestaan uit hapjes, spelletje en/of oudejaarsconference en dan lekker nuchter en knus het slaaphefdak in. Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
Senna34 Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goedemorgen! De laatste dag van 2025 alweer. Ik kijk uit naar het nieuwe (voor)jaar ☺️ Spirit reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Dagpact: renaldo61 Fonny🌞 Prana MaryArt🎆 Gekko Senna34
MaryArt Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Hopelijk gaat het goedkomen met de nieuwe kuur @Yvonne sterkte! Ach @kers volgens mij word je nog chagrijniger als je wel drinkt want dat wil je immers niet meer. Nog ff doorbijten,het is zo weer voorbij! Ik ga lekker Peter Pannenkoek kijken maar het word nooit meer zo mooi als met Youpie. Straks wat oliebollen bakken en een zalmsalade maken dan zit ik er heerlijk bij vanavond. Allemaal een mooi uiteinde en kijk uit voor die vreselijke bommen 💣 kers reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Momenteel ben ik in de wacht ruimte bij de tandarts. Niet plezierig MaryArt reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goeie morgen kanjers. Ik wil graag iedereen een gezond 2026 wensen. Blijf sterk, ik beloof dat ik het doe, jullie ook? Lonster1, MaryArt, Marij en 2 anderen reageerden hierop 5
Lika Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 @Yvonne sterkte voor jullie! En @renaldo61houd vol! Ik doe met je mee @bolletje! Wij zitten nog op de Wadden. Heel slecht geslapen vannacht. Van pure opwinding omdat ik veranderplannen heb voor de kamer die leeg is nu mijn oudste weg is. Gisteren een mooie sprei gekocht. Dat is de aanstichter…. Nou ja. Ik ben wel een stuk opgeschoten vannacht. (Zogenaamd) Vandaag vriendin van dochter naar de boot brengen. Oliebollen halen eerst!! En vanavond een film denk ik. Leve het chromecast apparaat dat ik meenam. En ik heb een fles alcoholvrije bubbels koud staan. Man drinkt ook bijna geen alcohol meer. Hij had bloeddruk problemen. En opeens was het weer goed. Dat is mij ook overkomen ooit. MaryArt reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Goedemorgen allemaal, Jeetje, spekglad vanochtend en wil nog wel zo graag boodschappen doen Misschien dat ik toch ga en ga lopen met glijijzers onder mijn schoen (Bah, wat een gedoe ) Vanavond blijft vriend tot 21.00 uur en gaat dan bij zijn familie oudjaar vieren. Vind ik helemaal prima, want ik trek het echt niet tot 12.00 uur Ga lekker op tijd naar bed, sluit alle ramen tegen de herrie en ben morgen dan tenminste nog een beetje mens Heb oudjaar al jaren geleden afgezworen Waarom zou ik mezelf martelen om wakker te blijven, terwijl ik gewoon lekker in mijn bedje kan liggen 😉 @Yvonne, sterkte weer met Kees, wat jammer die complicaties weer. Nou hopen dat je voorspoedig het nieuwe jaar ingaat. @kers Ik leef met je mee. Je ondergaat een hele worsteling lees ik. Normaal hoor, en zeer herkenbaar. Maar denk eens aan morgen, dat je lekker zonder kater wakker wordt. Alle begin is (heel) moeilijk. Het gaat echt over ! Als je vanavond gaat drinken, begint de hele worsteling weer opnieuw. Sterkte, en zet hem op he Je kan het ! 💪 kers en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 Sterkte @renaldo61 Ik hoop dat het meevalt! @Marij fijne vakantie naar die prachtige Ardennen! @Lika fijne voortzetting op de Wadden!
Yana Geplaatst 31 december 2025 Rapport Geplaatst 31 december 2025 @kers je doet het goed! Sterkte voor jou en Kees @Yvonne Hier in huis wordt een feest gegeven met veel logees enzo dus wij verkassen voor een nacht naar de seniorenflat van schoonzus die er zelf niet is. Lijkt me ideaal, vierde etage met ruim uitzicht over het vuurwerk maar wel veilig in een flat zonder house dreunen. Fijne, veilige jaarwisseling gewenst @iedereen ❤️ MaryArt, Spirit en kers reageerden hierop 2 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden