MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers. Snel een bakje neerzetten en dan aan de slag. Morgen komen de kinderen en kleinkinderen Sinterklaas vieren, én hebben we natuurlijk blijven-slapers... Kees is al een paar dagen ziek, hoop dat er vandaag wat vooruitgang in zit... zoniet, dan moest de dokter weer gebeld.... we zullen zien. karin123, lady jane en Fonny reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden En natuurlijk: Dagpact: MaryArt renaldo61 Yvonne
Rosee Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hopelijk is hij morgen wat beter @Yvonne! Hele drukte voor jou weer met alle logees dus. Is dat een trigger om te drinken of valt dat mee? Gisteren vernomen dat er dit jaar geen kerstborrel is van werk, hoeraaaaa!!
Marij Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, ‘rustige’ werkdag om alles wat nog ligt af te ronden. Hopelijk is het ziek-zijn al minder vandaag Yvonne, zo’n weekend voor de deur is niet fijn. Viering sinterklaas gistermiddag was leuk, daar kan ik met de groep weer even op verder. Fijne dag! 5 uur geleden bewerkt door Marij lady jane reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 32 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Snel een bakje neerzetten en dan aan de slag. Morgen komen de kinderen en kleinkinderen Sinterklaas vieren, én hebben we natuurlijk blijven-slapers... Kees is al een paar dagen ziek, hoop dat er vandaag wat vooruitgang in zit... zoniet, dan moest de dokter weer gebeld.... we zullen zien. Sterkte Yvonne💕
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 32 minuten geleden zei Yvonne: En natuurlijk: Dagpact: MaryArt renaldo61 Yvonne Fonny🌞
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers sterklaas met de volley is ook een traditie gelukkig allee koffie/choc.m. met slagroom en lekkers. maar mn zwemmen zal er wel bij inschieten dan, want het kippenhok heeft geen alcohol nodig om los te komen. rapilos reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen iedereen. Yvonne Sterkte met Kees.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Heel veel sterkte @Yvonne.hopelijk hoeft er geen dokter aan te pas te komen en nu net met die drukte voor de boeg. Vriend is vrij vandaag. Iets te laat opgestaan, dus nu snel de deur uit. We moeten een eind rijden, naar Reeuwijk. Ik ga daar kijken voor een andere accordeon. Zal wel file staan, dus stressvol. In de middag komt mijn zus, na haar zeker een jaar niet gezien te hebben. Moet opgehaald worden. Ze blijft een weekend. Meestal gaat het bij ons 1 dag goed, daarna beginnen de ergenissen over en weer. Altijd al zo geweest . Wel leuk hoor, om haar weer te zien. We spelen allebei accordeon, maar ook dat is meestal een strijd. Gaan we nu anders doen. Al met al druk druk druk!
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben een beetje allergisch voor druk, druk, druk. Daarom sla ik sommige sociale afspraken over. Heb mijn alleen-tijd echt nodig om daarna weer gezellig mee te doen. Nu heb ik als 50+ er zonder kinderen ook weinig behoefte aan sinterklaas-spellen en -borrels.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemiddag, hier wel al een tijdje wakker gelukkig maar ik heb het rustig op het moment dus kan ik lekker lummelen. Mooie dag allen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden