renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal! Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, Drukke dag weer voor de boeg... katten verzorgd, hond uitgelaten, nu even snel een bakje en dan de auto weer in... Maak er een mooie dag van luitjes, hij komt nooooit meer terug Fonny reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal!! En dank voor de lekkere koffie @Yvonne! Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Maja
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, Gisteren niet gedronken bij een gelegenheid waarbij het moelijk was voor mij om het niet te doen, en wat voelt dat fijn, kiezen voor mezelf in plaats van meedoen. Fonny, Marij, MaryArt en 1 andere reageerden hierop 4
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen iedereen, ik ben er weer na een tijd afwezigheid. Niets ernstigs maar moest een tijdje wat afstand nemen van de PC. Was gewoon overbelast en Veel pijn aan m'n heup. Dat laatste is erg vervelend. Verder gaat het hier uitstekend hoor. Nou ik ben weer pleite. Brood maken, soep opwarmen en naar de dagbesteding waar ik nog steeds volop geniet van het werk dat ik doe. karin123, MaryArt, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 51 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen iedereen, ik ben er weer na een tijd afwezigheid. Niets ernstigs maar moest een tijdje wat afstand nemen van de PC. Was gewoon overbelast en Veel pijn aan m'n heup. Dat laatste is erg vervelend. Verder gaat het hier uitstekend hoor. Nou ik ben weer pleite. Brood maken, soep opwarmen en naar de dagbesteding waar ik nog steeds volop geniet van het werk dat ik doe. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal!! En dank voor de lekkere koffie @Yvonne! Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Maja Fonny🌞
Mariposa Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 18 minuten geleden zei Fonny: Dagpact: renaldo61 MaryArt Yvonne Maja Fonny🌞 Mariposa
Mariposa Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Goedemorgen! ☀️ Net als gisteren ga ik vandaag een droge dag houden. Gelukkig wel n drukke dag dus genoeg afleiding. Enjoy! karin123 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden