Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Hoi. Ik vergat voor het gemak even dat jij het behoorlijk voor je kiezen krijgt momenteel. Sorry is I.
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Dank voor jullie reacties. Ik vind dat wel fijn. Ja, deze pijnlijke confrontatie gaat mij helpen. Soms lijkt het of er een onbewuste neiging is om steeds roekelozer te worden juist om keihard op je smoel te kunnen gaan. En pas daarna is het echt klaar. En ik denk dat dat moment nu is. Het was overigens niet Veilig Thuis die aan de deur stond. Maar misschien komen die ook nog een keer gezellig op de koffie. Ik moet er niet aan denken dat de kinderen bij je weg zouden moeten. Dat is ook nog helemaal niet aan de orde. Maar het bloody feit dat zoiets in beeld komt is genoeg reden om het nooit, nooit meer zo uit de hand te laten lopen. Op dit moment zit recht boven mij mijn oudste zoon op zijn slaapkamer. Ik hoor dat hij ook Pink Floyd draait. Hij luistert naar The Wall, ik naar The Final Cut. O, symboliek. De muziek uit mijn eigen tienerjaren verbindt mij met hem nu. You hear the tolling bell and touch the silk in your lapel And as the teardrops rise to meet the comfort of the band You take her frail hand And hold on to the dream 2 uur geleden bewerkt door Oskar gelukkigzonder reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Koester je jongens Os. Hold on to their dreams.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Veilig Thuis, is dat een beetje de ICE van de alcohol? Klinkt griezelig. Wil niet zeggen dat het geen goed ding is, zo'n instantie, maar alcohol an sich is maar alcohol...
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @bumperjim huiselijk geweld en kindermishandeling. Soms vast zinvol. bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden