Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
12 uur geleden zei Reacher:

Alleen thuis zijn en een paar minuten later drinken. Dan staat er in huis al ergens alcohol? Moet dat niet weg?

Omdat ik zo'n verrekte heimelijke drinker ben haal ik mijn drank altijd in de winkel, ook al lag er thuis genoeg. Zo ook gisteren. Desalniettemin wil ik het spul liever niet meer in huis hebben. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Oskar:

Omdat ik zo'n verrekte heimelijke drinker ben haal ik mijn drank altijd in de winkel, ook al lag er thuis genoeg. Zo ook gisteren. Desalniettemin wil ik het spul liever niet meer in huis hebben. 

Beter van niet idd. Wij hebben nooit geen alcohol in huis. Ergens moeten er nog 2 speciale biertjes zweven, eentje met het logo van Rotterdam erop en een trekzakse. Staat dan op het label. Geef het wel weg aan iemand die trekzak speelt. Vond er niets aan toen ik het kreeg. Beetje dom ook van dat mens. Kreeg het van iemand van het koor, die ik in vertrouwen heb genomen, toen mijn vriend die terugval had. Ze weet dat wij niet drinken. Ach, mensen he? Hoe gaat het nu met je? Alweer herpakt? 

Geplaatst
1 uur geleden zei Oskar:

Triest verhaal @MaryArt. Ik hoop niet zo te eindigen. Maar tegelijkertijd besef ik me wel dat met vreemde uitspattingen zoals eergisteren dat ik niks kan uitsluiten. Normaal gesproken drink ik met de gordijnen dicht en de deur op het nachtslot. Maar ook hierin schuif ik op richting roekeloosheid.

Eigenlijk weet ik niet of dat laatste een goede verschuiving is. De laatste tien jaar ofzo drink ik ook voornamelijk thuis in een situatie zoals jij beschrijft. Het voordeel eraan is dat ik geen andere mensen stoor (behalve dan op fora) en direct naar bed kan, maar het nadeel is wel dat wanneer ik vroeger naar de kroeg ging ik toch telkens de moeite deed om mij te douchen en propere kleren aan te trekken (goed dat deed ik ook nog wel zolang mijn vrouw hier was) terwijl ik nu vaak geen reden zie om mezelf nog te verzorgen daar ik toch niemand zal zien. Heel die sociale controle valt weg. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...