Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 58 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny🌞
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius en Fonny. Zo, er ligt weer een drukke week en druk weekend achter mij. Nu weer even een beetje rust. De zon schijnt alweer gul, straks lekker aan de slag in de tuin, maar eerst een bakje.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Heerlijk dit weer. Ik ga lekker fietsen naar mijn werk zo.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Fijn, dat klinkt een heel stuk opgeruimder dan gisteren @Lika, fijne dag... Voor @Fonny een blommetje, het volbrengen van het Pieterspad is niet niks..
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik had nog nooit gehoord over het Pieterpad maar nu wel opgezocht, inderdaad een hele prestatie @Fonny
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zo, ons buitenbad staat al. Heerlijk, het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat. Onze zeehond is er zeer in geïnteresseerd. Die zie ik zo wel een plons nemen. Ach, het is het laatste jaar, dat dit bad staat, dus dat mag. Ga ook steeds meer huishoudelijke taken overnemen, een man zier gewoon bepaalde dingen niet. Vind het toch wel fijn, om lekker te poetsen en het knapt altijd op. Snap dat nooit zo, dat de meeste mannen geen stof zien .Vanavond weer lekker repeteren, krijgen we beiden veel positieve energie van. Wat een leven heb ik toch he? Heb het enorm getroffen met zo'n handige, muzikale en lieve man.Hij draagt mij op handen. Ik zeg maar zo: we hebben het beiden verdiend, na alle tegenslagen in onze levens.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Vanmiddag had ik gebraad met jagersaus en aardappelen. Daar zal wel geen wijn ingezeten hebben want het was in de kliniek. Sinds ik Femke liet inslapen moet ik me dikwijls door de dag slepen. Ik ben wel naar de bibiotheek geweest, enkele strips gaan halen.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Spirit: Snap dat nooit zo, dat de meeste mannen geen stof zien . Op de auto zie ik t prima 😜
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik kan het prima zien liggen, nee dat klopt niet ik zie het gewoonweg niet. 😇
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Even ander onderwerp. Vlinder heeft een zelfmoordpoging gedaan. Halsoverkop naar de grote stad gereden, ze ligt op de eerste hulp, afdeling psychiatrie. Hopelijk Kunnen we er straks terecht. Straks word ik wakker en is het niet waar. Maar helaas ben ik al wakker. Medicijnen overdosis. Gelukkig had ze blijkbaar niet de ergste medicijnen in huis. Voor hetzelfde geld lukt het, en dan stort je wereld in als ouders. Waarom nou, gvd. %s om %s bewerkt door bumperjim Spirit, Kunsie64 en lady jane reageerden hierop 3
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat vreselijk @bumperjim. Heel veel sterkte voor jullie gewenst. bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ach @bumperjim wat een verschrikking veel sterkte voor jullie en haar bumperjim reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat een nachtmerrie @bumperjim. Heel veel liefde, wijsheid en troost gewenst voor jullie allen. Wees mild voor haar. bumperjim reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heel veel sterkte @bumperjim, voor jullie allemaal! 🍀 bumperjim reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ach, de wanhoop van zo'n gevoelig kind en dat de liefde van paps en mams niet genoeg is... Heel veel zachtheid en heling gewenst lieve @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Veel sterkte @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oh @bumperjim, wat.... ik kan geen goede woorden vinden. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte. Ik denk aan jullie... bumperjim reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat vreselijk @bumperjim . Godzijdank is ze er nog. En wat ik heel erg hoop is dat jij jezelf geen verwijten maakt. Dit kan je niet aan zien komen. bumperjim reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heel veel sterkte @bumperjim. Houdt haar vast. bumperjim reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Och @bumperjim en je hele gezin.... ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ En jullie allemaal heel veel sterkte en vooral ook kalmte. bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden