Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 december 2024

Claudius

Aanbevolen berichten

Claudius, een voornemen voor 2025: niet langer denken dat het een verplichting is 's nachts te slapen.

Slapen of niet slapen heb je zelf niet in de hand, het gebeurt gewoon. Niemand zal de politie bellen als Claudius niet slaapt. En hoe meer je probeert te slapen, hoe kleiner de kans dat het lukt want door dat proberen word je steeds wakkerder.

Wanneer je niet kan slapen, kan je werken aan je autobiografie. Niet hier in het openbaar, want het boek gaat later verkocht kunnen worden 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf appelbeignets maken - Recepten - Koopmans.comOliebollen 10 stuks – Lekker Boxmeer

Goedemorgen Claudius en Jim, 
De laatste dag van2024... 
Na een superdrukke maandag nu een heerlijk rustige dinsdag, te beginnen met een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
Straks zal ik wat appelflappen (voor Kees) en oliebollen halen, een slaatje maken voor het eind van de avond en verder mag ik lekker lui zijn. 
                                                            Luxe zalmsalade - De Visscher Visspecialiteiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei bumperjim:

Claudius, een voornemen voor 2025: niet langer denken dat het een verplichting is 's nachts te slapen.

Slapen of niet slapen heb je zelf niet in de hand, het gebeurt gewoon. Niemand zal de politie bellen als Claudius niet slaapt. En hoe meer je probeert te slapen, hoe kleiner de kans dat het lukt want door dat proberen word je steeds wakkerder.

Wanneer je niet kan slapen, kan je werken aan je autobiografie. Niet hier in het openbaar, want het boek gaat later verkocht kunnen worden 😁

Hmmmm nu plant je toch een zaadje bij me en voel ik de neiging om volgende keer de politie te bellen als Claudius niet kan slapen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Dit is het eerste jaar sinds 17 jaar dat we geen huisdieren hebben. Alle vuurwerk voorzorgsmaatregelen hoeven niet meer. Toch wel verdrietig dat we ze de afgelopen jaren allemaal kwijt geraakt zijn..

Maar ook dat hoort bij het leven en weer doorrr. Deze laatste dag van het jaar positief afsluiten met een bezoekje aan de sportschool. Alvast een voorsprong nemen op de oliebol calorieën

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees net dat kerstpaketten massaal op mp worden aangeboden. Een BBQ set, daar zit je niet op te wachten als je op een flatje woont. Of een pannenkoekenset, dat een ziekenhuis haar personeel gaf. Ooit kreeg ik een chocoladeset, om toetjes te maken. Ook zoiets.

Gelukkig krijgen de meeste werknemers nu keuze bij een webwinkel. Ik heb er nieuwe oortjes mee gekocht. Het blijft er raar uitzien vind ik, zoveel mensen met die oortjes. Maar het is wel fijn en je kunt je wat afsluiten in de trein of in de drukte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! 

Morgen mag ik weer actief meedoen met jullie. Ik had met mezelf de afspraak dat ik nog tot nieuwjaar drink. Ik heb eerlijk gezegd niet echt genoten van het wel drinken de afgelopen dagen. Elke dag richting nieuwjaar heb ik ernaar uit gekeken om weer lekker mee te doen met jullie. Zo werkt dat het beste voor mij. Ook het stoppen met roken is zo verlopen. Doorgaan tot je er schij*tgenoeg van hebt, dan is minder moeilijk.

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling en een nog fijner en gezond 2025! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Durf het bijna niet te zeggen, maar de klok rond geslapen. Zo nog even wat dingetjes in huis doen en dan met de hond een lange wandeling maken in het bos. Voor vanavond staat alles klaar inclusief een fles alcoholvrije bubbels. Vindt oud en nieuw nooit zo veel aan. Oudjaarsdag eigenlijk altijd alleen thuis, omdat de rest druk is met werk en andere dingen. Na ja, maken er maar wat moois van. Heb mezelf voor na de wandeling warme chocolademelk met slagroom beloofd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het jaar zit er bijna op. Ik kom hier niet vaak. Maar wil jullie allemaal een goed en droog 2025 wensen. En mocht het vandaag de eerste O&N zonder alcohol zijn. Pas goed op jezelf. Jij bent vandaag het belangrijkste, wat er ook gebeurt. Na veel vallen en opstaan is het mij ook gelukt. En dit kado aan mijzelf koester ik nog elke dag. Dag voor dag. Stap voor stap. Groet, Jozua 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Nou @Wendy75, ik begrijp je helemaal hoor.
zo deed ik het ook altijd ; drinken tot een bepaalde datum (inderdaad vaak tot nieuwjaar) en er dan inderdaad echt helemaal klaar mee zijn
Met deze methode drink ik nu al bijna 1.5 jaar niet meer, dus gaat jou ook lukken hoor ☺️

Het stomme is dat ik nu precies hetzelfde doe ; heel veel en ongezond eten, tot ik er misselijk van wordt, want nu kan het nog 🙈
Vanochtend al naar de bio winkel geweest en heel veel groenten, fruit en andere bio spullen gekocht
Naar de goede slager voor mager kalkoenvlees.
Nog snel een nieuwe dag kalender gehaald.
Dus....echt helemaal klaar om een gezond, gelukkig en fijn nieuwjaar te beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net lekker gesport, jongste zoon is net voor een weekje naar het buitenland, oudste zoon zit daar ook. Lekker opgehoepeld allemaal!:P jongste was afgelopen week niet te harden. Een van mijn voornemens is om zijn boosheid bij hem te laten en niet op mezelf te betrekken. Heb hem wel geknuffeld toen hij wegging, ook al had hij tegenzin. Straks naar een vriendin en vanavond nog even naar een andere vriendin, maar wil vroeg thuis zijn en rond 11 naar bed. Niet in de stemming voor een feestje, ook omdat het niet goed gaat met m'n vader. Helaas hoor ik net van de (nog jonge) bovenburen dat ze een feest geven. En het is hier supergehorig  dus oordoppen in dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge, net een hoop bij de Dirk voor 50% gescoord. En 2 bakken champignons voor 1,=
Dus dat wordt lekkere saus en soep maken straks. Volgens mij zijn ze morgen nog open ook en
de houdb.datum was 7 januari. Dus verkeerd ingekocht waarschijnlijk. Nou mijn vriezer zit ook
weer vol nu. En lekkere airfyersnacks en een saus.broodje voor vanavond. n kinderhand is snel gevuld hier:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...